۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۴۴۵۷
درشهرستان سامان/

برگزاري جلسه توجيهي، آموزشي براي 92 نامزد انتخابات شوراي روستا هاي بخش زاينده رود

فرماندار شهرستان سامان از برگزاري برگزاري جلسه توجيهي،آموزشي براي 92 نامزد انتخابات شوراي روستا هاي بخش زاينده رود در شهرستان سامان خبر داد.
برگزاري جلسه توجيهي، آموزشي براي 92 نامزد انتخابات شوراي روستا هاي بخش زاينده رود
به گزارش جهانبین نیوز، سعيد صالحي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه جلسه توجيهي و آموزشي نامزدهاي انتخابات روستاهاي بخش زاينده رود در راستاي توجيح مصاديق قوانين مجاز و غيرمجاز تبليغاتي است، اظهار داشت: تبلغات همزمان با سراسر کشور از ۲۰ ادريبهشت ما شروع و تا ساعت هشت صبح روز ۲۸ ارديبهشت ماه به اتمام مي رسد.

صالحي با بيان اينکه خطوط و شاخص ها مشخص است و اگر محدوديتي هم وجود دارد در چار چوب قانون است، بيان داشت: همه دواطلبين در جهت تبليغات در فضاي مجازي دقت ها لازم را داشته باشند.

وي با اشاره بر اينکه تلاش همه ما باید در جهت حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي باشد، چراکه مشارکت بالا افتخاري بسيار زياد براي نظام و کشور است، عنوان کرد: داوطلبين بايد قانون مدار باشند و طرفداران را توجيح کنند و تذکرات داده شود و احساسي عمل نشود .

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه توصيه من براي مردم حضور حداکثري مردم همراه با آرامش در پاي صندوق راي است، تصريح کرد: حضور حداکثري و بيشتر مردم در انتخابات ضمانت امنيت و آرامش است و بايد در راستاي حضور پر شور مردم پاي صندوق راي توجه به منويات مقام معظم رهبري و انتخاب آگاهانه باشد.

رئيس دادگستري شهرستان سامان با اشاره بر اينکه در تبليغات بايد قانون مداري رعايت شود، بيان داشت: در فضاي مجازي بايد رعايت همه موازين قانوني صورت گيرد چرا که مجازات هاي سنگين براي جرايم رايانه اي در نظر گرفته شده است.

مهدي فتحي با بيان اينکه در شهرستان سامان در برگزاري انتخابات تاکنون هيچ مشکلي وجود نداشت، افزود: مردم شهرستان سامان مردم قانون مند و قانون مدار است.

فتحي تصريح کرد: شهرستان سامان در برگزاري انتخابات مشکل خاصي نداشته است و اميدواريم انتخابات اين دوره نيز با حضور پر شور مردم شهرستان برگزار شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۸:۰۴

3 Jan 2020