۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۰۹۹۲
با موضوع علوم درمانگاهي دامپزشکي ايران

نشريه دانشگاه شهرکرد در پايگاه اطلاعاتي CABI Direct نمايه شد

نشريه علوم درمانگاهي دامپزشکي ايران متعلق به دانشگاه شهرکرد در پايگاه اطلاعاتي CABI Direct نمايه شد.
نشريه دانشگاه شهرکرد در پايگاه اطلاعاتي CABI Direct نمايه شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، نشريه علوم درمانگاهي دامپزشكي ايران Journal of Veterinary Clinical Sciences" " Iranian با موضوع، بهداشت و پرورش دام و طيور به مدير مسئولي دكتر ناصر شمس اسفند آبادي مدير گروه علوم درمانگاهي و سر دبيري حمدا... مشتاقي مدير گروه بهداشت و کنترل کيفي مواد غذائي دانشگاه شهرکرد در پايگاه اطلاعاتي CABI Direct نمايه (INDEX) شد.

اين پايگاه يکي از معتبرترين پايگاه ها در زمينه علوم زيستي کاربردي، محيط زيست کشاورزي و سلامت جهاني است و شامل بانک هاي اطلاعاتي کتابشناسي CAB Abs و global health از خلاصه مجلات و منابع اينترنتي است.

گفتني است، نشريه علوم درمانگاهي دامپزشکي داراي اعتبار علمي–پژوهشي است و پيش از اين در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) نمايه شده است.

اين نشريه به صورت دو فصل‌نامه و در قالب مقاله‌هايي در زمينه‌هاي علوم درمانگاهي، اپيدميولوژي، روش‌هاي تشخيص و درمان بيماري‌هاي دام، طيور و آبزيان و پاتوبيولوژي و فارماکولوژي باليني منتشر مي‌شود.

علاوه بر اين، ساير موضوع‌هاي مرتبط با بهداشت و پرورش دام و طيور و بيماري‌هاي مشترک بين انسان و دام را نيز در بر مي‌گيرد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۵۹

27 Dec 2019