۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۱۹۸۲
امام جمعه شهر اردل:

مهمترين پروژه هاي عمراني در شهرستان اردل نيمه کاره رها شد

امام جمعه شهر اردل گفت:پروژه هاي کارون 4 و طرح فاضلاب از مهمترين مطالبات شهرستان اردل بوده که در اوايل دولت تدبير و اميد کلنگ آن زده شد اما همچنان نيمه کاره رها شد که مي باسيت مسئولين اجرايي براي تکميل آنها اقدامي ويژه کنند.
مهمترين پروژه هاي عمراني در شهرستان اردل نيمه کاره رها شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي و تبريک به مناسبت فرارسيدن ماه ربيع الاول، ماه برکت و بخشش و رحمت گفت: ماه ربيع الاول همانگونه كه از اسم آن پيداست داراي آثار و برکات فراواني بوده و طبق روايات امامان معصوم(ع) ماهي مبارک است.

سلمان پور با اشاره به اينکه آثار رحمت خداوند در ماه ربيع الاول آشکار است، بيان‌ داشت: در اين ماه مبارک، انوار جمال خداوند بر زمين و زمينيان مي‌تابد و آثار رحمت الهي و ذخاير برکات خداوندي در اين ماه پديدار مي‌شود.

وي افزود: شب اول ماه ربيع الاول «ليله المبيت» است که نور فداکاري علي ابن ابي طالب(ع) در حفظ جان رسول الله(ص) در زماني که مشرکان مکه قصد جان آن بزرگوار را داشتند نمايان مي گردد.

سلمان پور با اشاره به تمديد تحريم ۱۰ ساله آمريکا عليه ايران گفت:همانطور که بارها مقام معظم رهبري فرمودند آمريکا غير قابل اعتماد است ،تحريم ها اخير اين دولت فاسد نشان دهنده نقض برجام و بي اعتمادي او بوده است که دولت،مجلس و ساير قوا بايد جواب قاطعي به اين دولت جنايتکار دهند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به برخي از مطالبات مردم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: تکميل پروژه هاي نيمه تمام بايد در اولويت فعاليت مسئولان قرار بگيرد، بايد با فکر و ايده مشخص در راستاي کاهش مشکلات مردم تلاش کنند، از سويي ديگر با توجه به اينکه عمر دولت تدبير و اميد رو به پايان براي اجراي پروژه‌هاي نيمه تمام اختصاص داده شود و طرح ها هر چه سريعتر کامل شود.

وي با بيان عمليات اجرايي شبکه فاضلاب شهر اردل در نيمه اول سال ۹۴ آغاز شده افزود: اين پروژه پييشرفت خوبي نداشته و در حال حاضر متوقف شده که از مسئولين مربوطه خواستاريم برا تکميل هرچه سريعتر اين پروژه اقدام کنند.

سلمان پور بيان کرد:يکي ديگر از مطالبات مردم شهرستان اردل تکميلي پروژه کارون ۴ است که در دولت دهم نيمه کاره رها مانده و انتظار است مسئولين استاني براي تکميل آن اعتباري تخصيص دهند.

امام جمعه شهر اردل در پايان تاکيد کرد: شهرستان اردل کمتر توسعه يافته است و از شهرستان هاي بسيار محروم است که نيازمند حمايت ويژه دولت است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۱۰

29 Dec 2019