۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۳۲

برگزاري همايش بزرگداشت حماسه 9 دي در اردل

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاري همايش بزرگداشت حماسه 9 دي در شهر اردل با حضور حجت الاسلام سيدمرتضي احمدي، رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه چهارمحال و بختياري خبر داد.
برگزاري همايش بزرگداشت حماسه 9 دي در اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مصطفي انصاري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل اظهارداشت: ۹ دي مظهر حضور آگاهانه، با بصيرت و وحدت‌بخش مردم در صحنه و ايستادگي و مقاومت در برابر استکبار جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار است.


انصاري افزود: حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف نظام و پيروي از فرامين مقام معظم رهبري از مهم‌ترين عوامل نااميدي و سردرگمي دشمنان در رسيدن به اهداف خود است.


وي خاطرنشان کرد: اگر دشمنان مي‌توانستند ايران اسلامي را همانند کشورهاي سوريه، عراق و افغانستان مورد تهاجم همه جانبه قرار دهند تا به حال ايران را با خاک يکسان کرده بودند، اما همين حضور آگاهانه مردم در ۹ دي خطرهاي بزرگتري را از کشور ما دور کرد.


رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با تاکيد بر حضور آگاهانه و گسترده مردم ولايتمدار شهرستان اردل در همايش ۹ دي، تصريح کرد: همايش بزرگداشت حماسه ۹ دي امروز ساعت ۱۰صبح در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل با حضور حجت الاسلام سيدمرتضي احمدي، رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.


انتهاي پيام/1021ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۲۳

28 Dec 2019