۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۲۳۵۲
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

توضیح خواستن در رابطه با توافقات ژنو به باسوادی یا بی‎سوادی افراد ربطی ندارد

همه زوایای توافقات ژنو باید برای همه مردم روشن و همه نکات مبهم آن شفاف شود و این ربطی با سوادی و یا بی‎سوادی افراد ندارد.
توضیح خواستن در رابطه با توافقات ژنو به باسوادی یا بی‎سوادی افراد ربطی ندارد
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به اظهارات اخیر دکتر روحانی در جمع دانشگاهیان اظهار کرد: همه زوایای توافقات ژنو باید برای همه مردم روشن و همه نکات مبهم آن شفاف شود.

وی افزود: بسیاری از موارد توافقات ژنو دارای ابهام است و این حق مردم است که از دولتمردان و به ویژه مردان سیاست خارجی کشور بخواهند که در رابطه با این موارد مبهم توضیح بدهند.

زمانیان با بیان اینکه خون شهدای انقلاب اسلامی، پشتوانه انرژی هسته‌ای است، تصریح کرد: مردم در این رابطه هیچگاه سکوت نمی‎کنند و همواره هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توضیح خواستن در رابطه با توافقات ژنو ربطی به باسوادی یا بی‎سوادی افراد ندارد، گفت: در حالی که با نقد غیرمنصفانه به شدت مخالفم اما معتقدم همه زوایای روشن و پنهان توافقات هسته‌ای باید برای همگان آشکار شود.

زمانیان بر ضرورت حمایت از دولت و تقویت وحدت و همبستگی در کشور تاکید کرد و گفت: این در حالی است که مردم رفتار دولت‌ها را رصد می‎کنند و اجازه نمی‎دهند ذره‌ای از دستاوردهای انقلاب به ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای پایمال شود.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۶:۲۱

26 Dec 2019