۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۶۳۰۲
مسئول معاونت فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهر فارسان گفت:

مراسم گراميداشت حماسه 9 دي در شهر فارسان برگزار مي‌شود

مسئول معاونت فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهر فارسان گفت: مراسم گراميداشت حماسه 9 دي، تجلي هوشمندي و بصيرت مردم در مقابل فتنه 88 در شهر فارسان برگزار مي‌گردد .
مراسم گراميداشت حماسه 9 دي در شهر فارسان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي اظهار کرد: مراسم گراميداشت 9 دي روز دوشنبه راس ساعت 10:30 صبح در محل مصلي نماز جمعه شهر فارسان با سخنراني حجت‌الاسلام سرافراز مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان و با حضور پرشور امت حزب‌الله، مردم شهيد پرور، مسئولين و کارمندان ادارات و نهادهاي شهرستان برگزار مي‌گردد.

وي تصريح کرد: بايد امسال بدليل در پيش بودن دو انتخابات سرنوشت‌ساز خبرگان رهبري ومجلس شوراي اسلامي و فتنه‌انگيزي‌هايي که دشمن توسط حاميان و فريب‌خوردگان داخلي و خارجي در ذهن مي‌پروراند، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دي هرچه باشکوه‌تر برگزار گردد و اهداف پشت پرده فتنه‌گران و حاميان داخلي و خارجي آن براي مردم بخصوص جوانان تبيين و تشريح گردد.

وي  در ادامه افزود: ملت آگاه و بصير ايران در حمايت از ولايت با حضور در حماسه بزرگ 9 دي سال 88، همه توطئه‌هاي دشمن را خنثي کرده و نشان دادند همواره پاي اعتقادات خود ايستاده و پشت سر رهبري حرکت مي‌کنند.

اسلامي حماسه 9 دي‌ماه را برگ زريني بر سند افتخارات انقلاب اسلامي دانست و افزود: ملت ايران هرگز اين روز را فراموش نخواهند کرد و همواره در هر سال به ياد حماسه 9 دي ماه سال 88 آن را گرامي مي‌دارند تا خط فتنه را فراموش نکنيم و يادمان نرود که سران فتنه و همراهان آنها چه خسارت‌هايي را بر پيکره انقلاب  اسلامي چه در بعد داخلي و چه در بعد خارجي وارد نمودند.

لذا از عموم مردم ولايت‌مدار دعوت بعمل مي‌آيد به پاس اين روز بزرگ در اين مراسم شرکت فرمايند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۳۰

27 Dec 2019