۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۷۰۸۶
دهه فجر امسال

570 عنوان برنامه شاخص در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به برگزاری ۵۷۰ برنامه شاخص برای دهه فجر امسال اشاره و تاکید کرد: در چهارمحال و بختیاری در این دهه در مجموع ۴ هزار عنوان برنامه خواهیم داشت.
570 عنوان برنامه شاخص در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر 1234 ستاد شامل:  ۹ ستاد شهرستانی، ۱۵ ستاد بخشی، ۴۰۰ ستاد روستایی، ۲۰۰ ستاد مسجد، ۱۰ ستاد دانشجویی و ۷۰۰ ستاد دانش‌آموزی ساماندهی شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۵۷۰ برنامه شاخص برای دهه فجر امسال اشاره و تاکید کرد: برنامه شاخص برنامه‌های مهم و تاثیرگذار است و ما در چهارمحال و بختیاری در این دهه در مجموع ۴ هزار عنوان برنامه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از آن‌جایی که دهه فجر از روز 12 بهمن آغاز می‌شود آغاز برنامه‌های دهه فجر را نیز ۱۲ بهمن‌ماه عنوان و ادامه داد: در سطح اقشار جامعه ۳۴۷ مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن پیش‌بینی شده، ضمنا در همین روز ۷۵۷ ویژه‌برنامه زنگ انقلاب راس ساعت 8، مانور موتوری ساعت 9.33 و در ساعت ۱۰ ویژه‌برنامه ورود امام به ایران که در فرهنگسرا برگزار می‌شود و همزمان در ۳۴۷ نقطه نیز برگزار خواهد شد.

گرجی به برگزاری بیش از ۲ هزار جشن انقلاب در دهه فجر امسال اشاره و اضافه کرد: برای نهضت تبیین مبانی انقلاب اسلامی که از سه سال پیش شروع شده امسال ۲۰۰ نشست پیش‌بینی شده و در  ۱۷۳ گلزار شهدا در ۱۵ بهمن (روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت) عطرافشانی خواهند شد و این برنامه در دو قسمت صبح ، پیش‌دبستانی‌ها و مهدهای کودک و عصر برای عموم مردم است.

وی بیان داشت: امسال به دنبال برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادانه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۱۷ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود و همچنین ۲۲۰ مسابقه فرهنگی ورزشی در سطح استان برگزار  و در مرکز استان ۳۷ کمیته عهده‌دار برنامه‌ریزی برای جشن‌ها شده است.

گرجی ادامه داد: همچنینی برای این ایام  ۱۳۰ نمایشگاهبرگزار می‌شود که شاخص آن نمایشگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری 313 محفل قرآنی برای دهه فجر  بیان داشت: در این دهه ۱۰۰ اصله شعر انقلاب و ۱۰ نماز شکر ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزی پیش‌بینی شده و جشن‌های فجر روستایی در ۴۰۰ روستا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

گرجی گفت: برگزاری ۱۶ یادواره شهدای انقلاب و هشت همایش امیدان انقلاب اسلامی در این دهه  را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و  در ۴۳ نقطه این استان مانور موتوری داریم، ۳۰۰ گروه سرود و در ۱۰ نقطه هم گروه‌های سرود ۳۱۳ نیز برای برگزاری هرچه بهتر این دهه هنرنمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هم‌زمان در ۹ شهرستان در شب یوم‌الله ۲۲ بهمن آسمان استان از 9 قسمت نورافشانی می‌شود و مسیر راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن در شهرکرد راس ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب به سمت میدان ۱۲ محرم، چهاراه بازار و در انتها تجمع در میدان امامزاده دوخاتون است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۶:۲۷

27 Dec 2019