۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۳۴۷۳۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جريان انقلاب نيازمند سرباز انقلابي است/سرمايه اصلي ما باور ما است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: سرمايه اصلي ما باور ماست، باور بر اينکه در مسير انقلاب و شهدا حرکت کنيم.
جريان انقلاب نيازمند سرباز انقلابي است/سرمايه اصلي ما باور ما است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: روزه شما را به يقين مي رساند و اين براي شما خيلي مهم است روزه برای حکمت معرفت، و برای معرفت يقين به همراه مي آورد.

وي با اشاره به اينکه؛ ماه مبارک رمضان بهترين فرصت است تا آلودگي را از خود دور کنيم خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان شياطين در غل و زنجير هستند و عرصه هاي گناه و فساد دور و استفاده از معنويات زياد است.

نکونام با بيان اينکه امروز در جامعه يک مقدار ريزش داريم اذعان داشت: اين ريزش ها به خاطر ايمان اوليه انقلاب است که خوب تقويت نشد و مراقبت هم صورت نگرفت.

وي با بيان اينکه ايمان خيلي مهم است و سرمايه اصلي ما باور ما است اذعان داشت: ما بايد باور کنيم که در مسير انقلاب و شهدا حرکت مي کنيم و باور را هيچ چيز نبايد متزلزل کند.

نکونام با تاکيد بر اينکه براي مومن مقصد مهم نيست و بايد به ايمان و تکليفش نگاه کند اذعان داشت: مومن روي باور حرکت مي کند و تکليف مهم است.

جامعه و نظام اسلامي ما با هر طرز تفکري نياز به امر به معروف و نهي از منکر دارد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: بهترين عمل دوري از حرام خداست و در همه عرصه ها سلامت دين از مهم ترين معقوله هايي است که مورد غفلت قرار گرفته است.

نکونام افزود: سلامت دين اين نيست که از غرب درس بگيريم و سوغات از آن جا بگيريم و وارد کشور کنيم چون اين مخدوش شدن دين است.

نکونام عنوان کرد: هر لحظه ممکن است خطري انقلاب اسلامي ما را تهديد کند مراقب باشيد و بدانید مقاومت مهم است.

وي با بيان اينکه اصلاح طلب و اصولگرا مهم نيست عنوان کرد: ما به اصولگرا و اصلاح طلب کاري نداريم ما بايد محتوا را حفظ کنيم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: خطري که کشور ما را تهديد مي کند همين نام هاي اصلاح طلب و اصول گرا است ما به فرد کاري نداريم محتوا حرکت شماست.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۴:۵۸

14 Jan 2020