۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۴۴۶۶
امام جمعه فارسان گفت:

تحميل سند آموزشي مبتني بر فرهنگ ليبراليستي غربي و بي تفاوتي متوليان امر کشور

امام جمعه فارسان گفت: آنچه موجب تأسف است اينکه پروژه نفوذ در قالب يک سند آموزشي مبتني بر فرهنگ ليبراليستي غربي با بي تفاوتي متوليان امر بر کشور و نظام آموزشي ما تحميل شود که غير از مقام معظم رهبري احدي به فکر چاره اين امر خطرناک نيافتد که بر چنين رهبري خدا را شاکريم.
تحميل سند آموزشي مبتني بر فرهنگ ليبراليستي غربي و بي تفاوتي متوليان امر کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده امروز در خطبه نخست نماز جمعه شهر فارسان با تبريک ميلاد مسعود آخرين ذخيره الهي افزود: امام زمان (عج) اميد انبيا، احياگر قرآن، احياگر عقل، احياگر سنت، بيدارگر فطرت و اميد مستضعفان است و ما اين ميلاد مسعود را به همه عاشقان، منتظران آن امام و به همه ملت ايران و مستضعفان جهان تبريک مي گوييم
.
وي تصريح کرد:معرفت و شناخت حضرت مهدي (عج) آثار و فوايد بسياري دارد. اين شناخت مي تواند مقدمه و زمينه خوبي باشد تا جهت عمل ما درست شکل بگيرد.

وي با اشاره به اينکه اگر کسي ابتدا از امام زمان(عج) شناخت، آگاهي و معرفت کافي داشته باشد بسيار ارزشمند است و در جامعه امام زمان(عج) زندگي بهتري خواهد داشت افزود: بايد با شناخت و آگاهي نسبت به اين امام بزرگوار، فرهنگ مهدويت را در جامعه گسترش دهيم.
 
وي خاطر نشان کرد: با توسعه فرهنگ انتظار و مهدويت در جامعه مي توان از بسياري از آسيب ها و خرافاتي که پيرامون اين موضوع هميشه وجود داشته و دارد و زمينه هايي که منجر به انحراف در جامعه مي شود، جلوگيري کنيم.
 
جمالي زاده امام جمعه فارسان در خطبه هاي  دوم نمازجمعه اين شهرگفت: آنچه موجب تأسف است اينکه پروژه نفوذ در قالب يک سند آموزشي مبتني بر فرهنگ ليبراليستي غربي با بي تفاوتي متوليان امر بر کشور و نظام آموزشي ما تحميل شود که غير از مقام معظم رهبري احدي به فکر چاره اين امر خطرناک نيافتد که بر چنين رهبري خدا را شاکريم.
 
وي تصريح کرد: آحاد ملت از اقشار مختلف با هر گرايش و دين و مذهب و ديدگاهي نسبت به نظام  متوجه باشند که قطعاً شرکت آگاهانه در انتخابات به نفع خود و نسلشان بوده و اين کاشف از فهم و شعور بالايشان مي باشد و در درجه دوم ملاکات کانديداي برتر را مدنظر قرار داده و انتخاب نمايند.
 
مهمترين ملاک کانديداي برتر از نظر قرآن

امام جمعه فارسان گفت: مهمترين ملاک کانديداي برتر از نظر قرآن، تدين و تقواي بيشتر در رفتار و عمل و تصميم گيري، و داراي دانش و حکمت و توان و تجربه و امانت داري بيشتر، و با برنامه و با سابقه بيشتر و بهتر در عدالت گرايي و خدمت صادقانه و بي طمع به مردم و کشور، و صداقت و صميميت و دلسوزي بيشتر نسبت به مردم و معتقد به اقتصاد مقاومتي مي باشد که از برنامه ها و مناظراتشان مي توان به دست آورد
 
 جمالي زاده در پايان خاطر نشان کرد:هفته نکوداشت مساجد، بهترين فرصت براي آماده کردن فضاي مساجد جهت عبادت و راز ونياز و برنامه هاي قرآني و معرفتي و استماع مواعظ ديني در ماه رمضان است که همگان در اين امر شرکت کنند
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۸:۲۴

3 Jan 2020