۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۲۱۹۸
امام جمعه شهر فارسان گفت:

برپایه وحدت و اتحاد بود که همه پایه های نظام اسلامی محکم و آسیب ناپذیر شد

امام جمعه شهر فارسان گفت: وحدت و اتحاد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بين تمامي اقشار مختلف مردم بود که هم پايه هاي نظام اسلامي را براي امروز و فردا محکم و آسيب ناپذير کرد.
برپایه وحدت و اتحاد بود که همه پایه های نظام اسلامی محکم و آسیب ناپذیر شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه های اين هفته شهر فارسان فرا رسيدن ميلاد مسعود نبي مکرم حضرت رسول اکرم (ص)، روز اخلاق و مهرورزي و نيز ميلاد خجسته امام جعفرصادق موسس مذهب جعفري را محضر همه عاشقان و محبان و شيفتگان عصمت و طهارت تبريک و تهنيت گفت و افزود: آن پيامبري که خداوند متعال او را رحمت تمامي موجودات عالم و وجود دنيوي اش را مانع نزول عذاب بر امتش دانسته و عظمت اخلاقش را ستوده و کاملترين دين و جامعترين برنامه و کتاب و حکمت را از طريق ايشان به بشريت ارزاني داشته، اختلاف و تفرقه و نيز کمرنگ شدن ارتباط امت با قرآن و اهلبيت را مهمترين دغدغه و نگراني پس از خود مي دانست.
 

وي تصريح کرد: ياران و افرادي که توفيق پيروي حضرت رسول اکرم(ص) را دارند داري چند ويژگي مي باشند يکي از اين ويژگي ها غضب و کينه شديد نسبت به کفار، و در برابر کفار هيچ گونه کوتاهي نمي کنند و ديگر ويژگي آن اين است که غير کفار با هم ديگر مهربان و با مهر و محبت با يکديگر برخورد کنند.

حجت الاسلام جمالي زاده در ادامه با اشاره به وحدت جامعه اسلامي و وحدت حوزه و دانشگاه  افزود: روح دستورات ديني اعم از قرآن و روايات، بعد از عبادت و بندگي خدا، ارتباط عاطفي و مهر و محبت آميز با ديگر مؤمنين و تقويت برادري بين همديگر و پرهيز از هر حرکت و رفتار تفرقه آميز مي باشد که برخي تهديدات قرآني و روايي ناظر بر همين اختلافات درون جامعه اسلامي است که تاريخ گذشته ما بهترين شاهد بر آن است.
 
خطيب جمعه فارسان در ادامه اذعان داشت: وحدت و اتحاد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بين تمامي اقشار مختلف مردم بود که سرافرازانه و عزتمندانه آن دوران را چنان گذرانديم که هم پايه هاي نظام اسلامي را براي امروز و فردا محکم و آسيب ناپذير کرديم و هم تمامي آحاد ملت و نسل آينده از سليقه هاي مختلف، نسبت به آن دوران، احساس غرور کرده و از آن دو مقطع با افتخاري بزرگ ياد مي کنند.
 
وي گفت: اين وحدت و اتحاد بود که انقلاب اسلامي ايران را به پيروزي رساند اگر اختلافات و درگيري هاي جناحي در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود امکان نداشت اين پيروزي ها بدست آيد.

وي اظهار داشت : اما وحدت و اتحاد بايد بر محور يک نفر باشد. در جامعه اسلامي خصوصا جامعه شيعه ولي امر المسلمين،ولي فقيه مي باشد و افراد ديگر بايد بر محور آن يک نفر فعاليت هاي خود را تنظيم کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۵:۴۷

31 Dec 2019