۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۴۵۳۸
در پي لغو مناظرات دانشجوي در دانشگاه ها

کدام منفعت حزبي، گروهي، سياسي و اقتصادي شما با مناظره به خطر مي افتاد؟

بسيج دانشجوي دانشگاه جامعه علمي کاربردي منتشر کرد: نشست هاي سياسي روشنگري کدام مسئله امنيتي را درپي داشته و دارد؟ کدام منفعت حزبي، گروهي، سياسي و اقتصادي شما با خطر مواجه مي شد؟
کدام منفعت حزبي، گروهي، سياسي و اقتصادي شما با مناظره به خطر مي افتاد؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ اخيراً و بعد از بيان واقعيت ها و روشنگري توسط دانشجويان انقلابي در دانشگاه در برنامه هاي مناظره دانشگاه ها با برگزاري اين مناظرزات به شدت مخالفت مي کنند و بعضاً مناظرات بعد از اينکه تبليغات در دانشگاه ها انجام شد در اندک زماني مانده به برگزاري اقدام به لغو اين برنامه ها مي کنند.

پيرو اين اقدامات بسيج دانشجويي دانشگاه جامع علمي کاربردي استان چهارمحال محال و بختياري بيانيه اي را منتشر نمود که به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام علي المهدي و علي ابائه

سينه دانشجوي انقلابي مالامال از عشق به انقلاب و رهبري است بگذاريم اين عشق شکوفا گردد

يک بام و دو هوا

احترام به آزادي بيان و نقد منصفانه در بيان بزرگان دين، امام راحل و مقام معظم رهبري بياني است که بر بام فرمايشات آنان قرار دارد.

بزرگان استان وقتي مرکزيت استان را معرفي مي کنند آن را بام ايران مي نامند ولي مثل اينکه اين بام فقط از حيث جغرافيايي است و از جهات ديگر شهرکرد و از حيث بيان ديدگاه هاي علاقمندان به انقلاب و رهبري بومي بيش نيست؛ زيرا متاسفانه گروهي که خود را پرچمدار و هدايتگر جوانان در مراکز علمي مي دانند از برگزاري يک مناظره علمي بين دو ديدگاه مورد قبول نظام در راستاي تبيين مواضع و روشنگري اذهان جوانان بيم دارند و از آن جلوگيري مي کنند.

سياست يک بام و دو هوا آيا غير از اين است ؟ متاسفانه کساني که داعيه حمايت از جوانان انقلابي در مراکز علمي را دارند از برگزاري همايش بصيرت افزايي که در راستاي ايجاد شور انقلابي براي مشارکت بيشتر و گرم نمودن فضاي انتخابات و برگزاري يک انتخابات آزاد و آگاهانه است جلوگيري مي کنند.
آيا يک بام و دو هوا غير از اين است؟

دانشجويان جوان انقلابي بسيج دانشجويي اين مرکز بر آن شدند تا در راستاي رسالت خود در خصوص حضور هرچه بيشتر جوانان در پاي صندوق هاي راي سهمي درايجاد انگيزه و شور و شعور انتخاباتي در سطح شهرمان داشته باشند.

يکي از راه هاي سالم و در عين حال نشاط آور براي جوانان در اين راستا برگزاري مناظره انتخاباتي بين نمايندگان نامزدهاي محترم رياست جمهوري در استان بود که بسيج دانشجويي پس از طي فرايندي طولاني و خسته کننده و سنگ اندازي هاي فراوان در نهايت با دهها قيد و شرط ... نظيراعطاي مجوز مشروط بر (.....) که ناگفته هاي زيادي دارد. مهر تاييد برآن زدند و بسيج دانشجويي براي کمک به ايجاد نشاط انتخاباتي اين شرطها را نيز پذيرفت.

اما با کمال تاسف هماناني که به ظاهر هزاران تمجيد و تشويق را از دانشجو مي کنند ولي براي به صحنه کشانيدن دانشجويان براي برخي عرصه ها زمين و زمان را در مرکز و دانشگاه به هم مي دوزند در آخر راه مانع همين برگزاري مناظره مشروط نيز شدند، که ...

ناگفته هاي بدون شرحي که شرحش تنها از ضمير محتاط و نگران و يا احتمالا نگران يک طيف يا جريان خاص و... و اذهان حزب گراي مسئولان برمي آيد...

عزيزان دانشجو! شما خطاب به اين افراد بگوييد و بپرسيد بسيج درپي کدام اقدام متهم به خطرساز بودن شده؟؟ نشست هاي سياسي روشنگري کدام مسئله امنيتي را درپي داشته و دارد؟؟ کدام منفعت حزبي، گروهي، سياسي و اقتصادي شما با خطر مواجه مي شد؟ و ده ها سئوال ديگر.

بهتر اين است که اين سئوال مطرح شود: مناظره انتخاباتي کدام بخش از منافع حزبي و به دنبال آن منفعت موقعيت و مقام مسئولان را به خطر مي انداخت؟؟ که اگر اينگونه مي بود (از قرائن بر مي آيد حتما اينگونه مي بود) / آقايان چه منافع نامشروع و غير قانوني از اين مراکز مي برند و کدام بخش آن با تهديد مواجه مي شد که نگران آن بودند؟

سخن در اين موضوع بسيار است و فقط به همين نکته بسنده مي کنيم که سينه جوانان انقلابي صندوقچه اسرار است که اگر باز شود منافع خيلي افراد به خطر مي افنتد و ماهيت دروني بسياري از افراد افشا مي شود؛ اما بسيج دانشجويي مدافع نظام و پيرو فرمايشات رهبري است و براي حفظ آرامش در اين موقعيت صبر انقلابي پيشه مي کند و سکوت خود را نمي شکند. تا زمان آن فرا برسد.

عزيزان دانشجو بهتر است بدانيد که در اين مناظره نه مسئله امنيتي وجود دارد و نه تاييد مقام و مسئولي را نياز داشت، فقط با منافع عده اي فرصت طلب منافات داشت اينکه اين عده چه کساني و در کجا هستند؟؟ بماند؟؟

اما حرف آخر
براي آنان که در پي ايجاد محدوديت هستندمي گوييم که فعاليت بسيج در نهاد پاک و ذهن پوياي بسيجيانش مي باشد و فکر و تلاش بسيجي هيچ گاه محدود به حدود....اداري آقايان نخواهد شد.

بسيج دانشجويي دانشگاه جامع علمي کاربردي استان چهارمحال و بختياري ضمن محکوم کردن اين حرکات غيراخلاقي و جانبدارانه خواستارپايان دادن به اين رفتارهاي خلاف اخلاق و خلاف قانون ازسوي مسئولين علمي کاربردي است که متاسفانه تعداد آن نيز کم نبوده و نيست و به مسولين ذيربط يادآور مي شود که صبر انقلابي فرزندان روح الله و فرزندان سيد علي حدي دارد و نگران روزي باشيد که اين صبر لبريز شود «سينه دانشجويي انقلابي صندوق اسراراست، نگذاريد آن را باز کنيم»

والسلام

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۱:۰۶

29 Dec 2019