۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۲۹۱۸
مدير کل تعاون روستايي استان

23 هزار تن شير به صورت توافقي از توليد کنندگان خريداري شده است

مديرکل تعاون روستايي استان گفت: از ابتداي سال تاکنون بالغ بر 23 هزار تن شير به صورت توافقي از توليد کنندگان خريداري شده است و ديگر برنامه خريد که در دست اقدام داريم خريد ميوه شب عيد است.
23 هزار تن شير به صورت توافقي از توليد کنندگان خريداري شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، محمد الله‌ياري گفت:هدف سازمان تعاون  روستايي حمايت،هدايت  و نظارت  بر تعاوني ها و تشکل هاي  تحت پوشش آن مي باشد و ايجاد تعاوني ها  و تشکل ها به صورت روستايي ،شهرستاني وکشوري از وظايف سازمان مرکزي تعاوني روستايي چهارمحال و بختياري  است.

تعداد 2 تعاوني زنان روستايي در شهرستان فارسان  مشغول به فعاليت مي باشد.

وي افزود:در همين راستا  در استان 170 تعاوني وجود دارد که به صورت شبکه اي در حال انجام فعاليت مي باشند که از اين تعداد حدود 14 تعاوني زنان روستايي در حال فعاليت داريم  که تعداد 2 تعاوني زنان روستايي نيز در شهرستان فارسان  مشغول به فعاليت هستند.

وي اظهار داشت : در تعاوني هاي روستايي بحث استفاده  بهينه از آب قبل وحين و پس از توليد  نيز مطرح  ميباشد.

وي خاطر نشان کرد:در بحث خريد تضميني  از جمله 60 درصد  از گندم  استان و 11 هزار تن  جو خريداري شده است که در ادامه  اين خريدها از  اول سال تاکنون  بالغ بر 23 هزار تن  شير  به صورت توافقي از توليد کنندگان خريداري شده است و ديگر برنامه خريد که در دست اقدام داريم  خريد ميوه شب عيد است که خريداري انجام شده و مقرر گرديده تا شب عيد ميوه ها به صورت بسته بندي شده  وارد بازار شود.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۰۸

4 Feb 2020