۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۳۸
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

سارقان داخل خودرو در چهارمحال و بختياري دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد طی عملياتی موفق شدند اعضای باند سارقان داخل خودرو را با ۷۰ فقره سرقت دستگیر کنند.
سارقان داخل خودرو در چهارمحال و بختياري دستگیر شدند
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وي تصریح کرد: با بررسي آثار به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت و اظهارات مال‌باختگان مشخص شد، سرقت‌ها توسط سارقان حرفه‌اي و با استفاده از روش‌هاي بسيار ماهرانه انجام شده از اين رو ماموران کلانتری‌های ۱۶، ۱۳ و ۱۱ سعدی پيگيري و كشف سرقت‌ها را با استفاده از روش‌ها و تجهيزات علمي پيشرفته پليسي آغاز كردند.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اعزام مستمر اكيپ‌هاي گشت متشكل از ماموران زبده و تحقيقات و بررسی‌هاي دقيق پليسي در يك عمليات غافلگيرانه يكي از اعضای باند شناسایي و دستگير شد.

وی خاطرنشان كرد: سارق در بازجویي فني ماموران ابتدا منكر انجام هرگونه سرقت شد اما پس از مواجه با مدارك و قرائن غيرقابل انكار به ۷۰ فقره سرقت با همدستي چهار سارق ديگر اعتراف كرد.

غلامزاده در ادامه تصريح كرد: ماموران در ادامه اقدامات خود چهار نفر ديگر از اعضای اين باند را دستگير کردند.

وی در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي از عموم شهروندان خواست با استفاده از تجهيزات ايمني و هشداردهنده سارقان را در رسيدن به مطامع خود ناكام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشكوك در اطراف خودرو خود و ديگران مراتب را به فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۷:۰۴

27 Dec 2019