۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۱۸۲۹۳
دراقدامی توسط استانداری:

تبدیل ساختمان مرکزرشد وفناوری به مرکز علمی کاربردی استانداری/ این کار خروج مخترعین از استان را به دنبال دارد

مدیر سابق مرکز رشد و فناوری استان از تضعیف شدن این مرکز علمی-پژوهشی توسط استانداری گلایه کرد.
تبدیل ساختمان مرکزرشد وفناوری به مرکز علمی کاربردی استانداری/ این کار خروج مخترعین از استان را به دنبال دارد
دکتر یعقوب طادی، استاد دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش مراکز علمی - پژوهشی در کشور گفت: مسئولین استان به جای حمایت بیشتر از مرکز رشد و فناوری، ساختمان این مرکز را به بهانه تاسیس دانشگاه علمی- کاربردی استانداری گرفتند و تنها لطفی که آنان در حق این مرکز کردند این بود که یک واحد از این ساختمان را در اختیار کارکنان مرکز رشد و فناوری قرار دادند.

طادی با بیان این نکته که دولت جدید تاکید بیشتری نسبت به گسترش این مراکز دارد افزود: مسئولین استان به جای حمایت بیشتر با عملکرد خود سبب تضعیف این مرکز می شوند تا جایی که با ادامه این روند شاهد تعطیلی این مرکز علمی تا سال آینده باشیم.

مدیر سابق مرکز رشد و فناوری استان با بیان این موضوع که در استان های هم جوار شاهد حمایت روز افزون مسئولین از واحد های علمی و مخترعین هستیم از مسئولین خواست تا با حمایت خود باعث خروج مخترعین از استان نشوند.

طادی حمایت از مخترعین را حمایت از اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: مسئولین به جای تحقیر این مرکز علمی زمینه را برای رونق اقتصادی مقاومتی با حمایت از مرکز رشد و فناوری در کشور فراهم کنند.

وی در پایان مرکز رشد و فناوری را حلقه بین تولید ثروت از دانش برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۳:۴۳

1 Jan 2020