۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۱۹۸۲۳
کارشناس مسائل سیاسی:

باید عدل اسلامی در مورد سران فتنه اجرا شود

خواسته ما از قوه قضائیه این است که اگر پیرو عدل حضرت علی علیه السلام هستند، هر چه زودتر باید عدل اسلامی را در مورد سران فتنه اجرا کنند.
باید عدل اسلامی در مورد سران فتنه اجرا شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، نجاتعلی عظیمی در مورد حوادث نهم دیماه گفت: اگر بخواهیم به اتفاقات سال ۸۸ نگاه کنیم و بگوییم که یک مرتبه در روز انتخابات به وجود آمد، اشتباه است ابعاد وریشه های آن از ماه ها قبل از انتخابات بر می گردد چون میرحسین موسوی در مصاحبه های خود گفته بود ما کاری می کنیم که اختیارات ولی فقیه را کم کنیم یا کلا وی را کنار بزنیم، صحبت های و مصاجبه های حامیان آقای موسوی هم در ماه ها قبل از انتخابات خبر از این جریان می داد.

وی اضافه کرد: وقتی جریانات فتنه ۸۸ پیش آمد انتخابات یک بهانه بود برای اینکهه به وسیله استفاده از مردم به اهداف شوم خود که همان براندازی بود برسند.

این رزمنده و آزاده دفاع مقدس در مورد برخورد قوه قضائیه با فتنه گران افزود: قوه قضائیه در در مورد رسیدگی به پرونده های سران فتنه حقیقتا دست به عصا بود زیرا اگر در گوشه ای از کشور شخصی جرمی مرتکب می شد، خیلی زود به آن رسیدگی می کنند و با شخص خاطی برخورد می شود ولی در مورد کسانی که شروع کننده یک فتنه بزرگ در کشور بودند و اموال مردم را آتش کشیدند خیلی راحت از آن گذشتند و به حصر راضی شدند.

خواسته ما از قوه قضائیه این است که اگر پیرو عدل حضرت علی علیه السلام هستند، هر چه زودتر باید عدل اسلامی را در مورد سران فتنه اجرا کنند.

عظیمی تصریح کرد: ابعاد ۹ دی آنقدر گسترده است که ما در قبال آن مانند مورچه ای هستیم که در یک خط سیاه حرکت می کند، زیرا آنقدر بزرگ است که هنوز بعد از گذشت چند سال از آن وقایع مقام معظم رهبری مرتبا از آن یاد می کنند و در سخنرانی های مختلف به ان اشاره می کنند که این نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اول ما در ۲۲ بهمن بود و انقلاب دوممان با تسخیر لانه جاسوسی به وقوع پیوست، می توان گفت حماسه ۹ دی ۸۸ سومین انقلاب ملت عزیز ما بود، در این روز مردم با حضور در صحنه و بصیرت خود دشمنی که سال ها برای این روز برنامه ریزی کرده بود، را ناامید کردند و حماسه ای بزرگ خلق کردند.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: در رأس مردم ولایت فقیه بود که حقیقتا بدون راهنمایی های مقام معظم رهبری این حماسه امکان پذیر نبود و می توان گفت سکاندار و محور خلق حماسه نهم دیماه رهبری عظیم الشان بودند که با راهنمایی های خود و بصیرت افزایی در بین مردم، آنها را به صحنه کشاند و قائله فتنه را از بین برد.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی ها در مقابل امام ایستادند و در آن مواقع حضرت اما فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اول ما بود که گردنه های بسیاری پیش روست که باید از آنها بگذریم، جنگ تحمیلی، قائله کردستان، خوزستان، منتظری و... از این گردنه ها بودند که آنها را به حول قوه الهی پشت سر گذاشتیم، ولی اگر امروز فکرز کنیم که بعد از ۹ دی ماجرا تمام شده و دشمن دست از سر ما برداشته است یک اشتباه بزرگ است، زیرا دشمن همیشه در حال برنامه ریزی علیه نظام ماست.

عظیمی گفت: امروز وظیفه ما و مخصوصا جامعه دانشگاهی کسب آگاهی و بصیرت و انتقال دادن آن در جامعه می باشد، ما باید نه با شعار بلکه با عمل به جذب نیروهای نخبه بپردازیم و افرادی تربیت کنیم که در دانشگاه ها وقتی یک فرد یا مسئولی کلمه ای حرف می زند بتواند ساعت ها در مورد آن حرف تحلیل کند، ما باید دیده دل افراد را روشن کنیم تا دیگر حوادثی مانند نهم دیماه ۸۸ تکرار نشود.

آزاده دفاع مقدس افزود: توصیه ای که به نسل جوان دارم این است که غافل نباشیم و یک لحظه فکر نکنیم که دشمن خواب است، زیرا دشمن بیدار است و هر لحظه ما را از طریق سیستم های امنیتی و جاسوسی خود رصد می کند، و هر لحظه که خواب غفلت از اهداف امام و رهبری ما را فرا بگیرد آن موقع دشمن به اهداف خود می رسد، و بدانید هر موقع که از آرمانهای امام، رهبری و شهدای عزیزمان غفلت کرده ایم از طرف دشمن ضربه ای خورده ایم.

انتهای خبر/1024ج/550الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۵:۱۵

28 Jan 2020