۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۹۱۶۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جوانان صفوف مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب‌اسلامی هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب‌اسلامی همواره در صفوف مقدم دفاع از ارزش‌ها و کارآمدترین نیروها بوده‌اند.
جوانان صفوف مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب‌اسلامی هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان ناحیه غرب شهرکرد که در محل این شورا برگزار شد با اشاره به ورود به برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ایده‌های خلاقانه و ابتکارات جوانان برای برگزاری شایسته چهلمین سال پیروزی انثلاب‌اسلامی حمایت می‌کند.

وی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و قدردانی از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در افزایش شور، نشاط و انگیزه در جوانان استان و افزایش همراهی آنان در مراسم انقلاب‌اسلامی گفت: جوانان همواره با حضور حماسی خود در برنامه‌های استان نشان داده‌اند در تبعیت از ولایت فقیه و تداوم راه شهداء ثابت‌قدم ایستاده‌اند.

گرجی تلاش برای پی بردن به استعدادها و توانایی‌های خدادادی را از وظایف جوانان امروز دانست و افزود: علاقمندان برای طرح ایده‌های خود می‌توانند همه‌روزه در وقت اداری به این شورا مراجعه نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری درک جایگاه حقیقی کشور در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تلاش برای رساندن میهن اسلامی به جایگاه والا را از رسالت‌های جوانان امروز برشمرد و تأکید کرد: جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس موثرترین وکارآمدترین وتعیین کننده‌ترین نیروها بودند.

وی ادامه داد: جوانان با شور و هيجان انقلابی و به عنوان سرمايه آينده کشور، درتمامی عرصه‌ها باید میداندار باشند و همین صفوف بهم فشرد جوانان در راهپیمایی ها و مراسم ومناسبت‌های انقلاب اسلامی است که خشم استکبار جهانی را برانگیخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان با قدردانی از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان در اطلاع‌رسانی گسترده برنامه‌های جوانان و زمینه‌سازی افزایش حضور آنان در برنامه‌ها و مراسم انقلاب‌اسلامی و توصیه همه ورزشکاران به تقویت بنیان‌های عقیدتی و ایمانی گفت: امیدواریم در هفته‌ی جوان سال جاری شاهد اجرای مؤثرترین برنامه‌ها در راستای افزایش حضور و نشاط جوانان باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از دو تن از جوانان فعال در مراسم و راهپیمایی‌های استان با هدای هدیه فرهنگی قدردانی شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۹:۴۶

18 Feb 2020