۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۵۳۹۴
امام جمعه شهر سامان /

شعار " مرگ بر امريکا " شعار هميشگي ملت ايران است

امام جمعه شهرستان سامان گفت: بعضي ها به دنيال حذف شعار " مرگ بر امريکا " هستند بدانند شعار مرگ بر آمريکا از بين رفتني نيست و اين شعار شعار هميشگي ماست و تا هنگامي که خوي استکباري در آمريکا و ديگر کشورهاي عمال آن وجود دارد، اين شعار خواهد بود .
شعار " مرگ بر امريکا " شعار هميشگي ملت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام محسن ملک پور شهرکي، در اين تظاهرات روز ۱۳ آبان ما با اشاره بر اينکه در اين روز سه رخداد مهم از جمله تبعيد امام خميني (ره) در ۱۳ ابان ۴۳، مبارزه دانش آموزان با شاه در ۱۳ آبان ماه ۵۷ و تسخير لانه جاسوسي امريکا توسط دانشجويان پيرو خط رهبري در سال ۵۸ که اين مبارزات منجر بر اين شد که ۱۳ آبان به نام مبارزه با استکبار و روز دانش آموز نامگذاري شود ، اظهار داشت: وقتي به تاريخ روابط ايران و آمريکا در اين نيم قرن اخير نگاه مي کنيم ، مي بينيم که چه قبل و چه بعد از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران ، چه جنايت ها و خيانت هاي بزرگي که از طرف دولت استعمارگر آمريکا و مزدورانش ، در حق ملت ايران شده است .

وي با بيان اينکه امريکا توطئه هاي زيادي در راستاي سرنگوني و شکست انقلاب اسلامي انجام داده است ، بيان داشت: تصويب قانون کاپيتولاسيون، حمايت هاي بي دريغ آمريکا از جنايات شاه خائن و کشتارهاي فجيعي که با پشتيباني آمريکا در هشت سال دفاع مقدس به صدام عليه ملت ايران شد و اعمال تحريم هاي ظالمانه، از جمله اين جنايات است .

ملک پور آمريکا را به انجام جنگ هاي نيابتي عليه ملت ها متهم کرد و گفت: حمايت و تجهيز گروههاي تروريستي در هشت سال دفاع مقدس ، باعث شد نزديک نيم ميليون نفر از بهترين جوانان اين ملت شهيد و خسارتهاي جبران ناپذيري بر ايران اسلامي زده شود.

وي با اشاره بر اينکه با تحريم هاي که بر ايران داشتند ، در مسير پيشرفت ملت ايران سنگ اندازي داشتند و از طريق تحريم ها ورود بسياري از تجهيزات هسته اي را ممنوع کردند، بيان داشت: در امور داخلي کشور به بهانه هاي مختلف از جمله حقوق بشر و ... دخالت کردند و ملت ايران در طول اين مدت با ظالم و استکبار برخورد کرده است .

ملک پور با بيان اينکه هر اتفاقي که در هر جايي از جهان اسلام رخ مي دهد ، علت اصلي آن استکبار جهاني به خصوص امريکا جنايت کار است، تصريح کرد: مقام معظم رهبري ديروز در جمع دانشجويان و دانش آموزان فرمودند که بعضي ها دنبال اين هستند و تلاش مي کنند چهره استکبار را بزک کنند ، و شعار " مرگ بر امريکا " را حذف کنند، اما بدانند کور خوانده اند و شعار مرگ بر آمريکا از بين رفتني نيست و اين شعار شعار هميشگي ماست و تا هنگامي که خوي استکباري در آمريکا و ديگر کشورهاي عمال آن وجود دارد، اين شعار خواهد بود .


حجت الاسلام محسن ملک پور شهرکي، در خصوص مقوله ي برجام گفت: پيام ما به آمريکا اين است که اگر در اجراي برجام ناعهدي کند و به تعهدات خود عمل نکند، ايران اسلامي ،محکم در برابر زياده خواهي هاي آنها خواهد ايستاد و توافق هسته اي ذره اي از دشمني امريکا عليه ايران کم نکرده است و ما هم از ارمان هاي انقلاب و امام عقب نشيني نخواهيم کرد .

وي با بيان اينکه اين راهپيمايي پيامي است براي اوباما که بداند جوانان سال ۹۴ پر شور تر از بهمن ۵۷ در مقابل زياده خواهي امريکا ايستادند ، عنوان کرد: تا زماني که امريکا دست از زياده خواهي و حمايت ار رژيم صهيونيستي بر ندارد ملت ايران مقابل اينها خواهد ايستاد.

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه نامه رهبري در مورد برجام نامه بسيار مهمي است ، که صرفا موضوع هسته اي نيست بلکه نقشه راه براي اينده انقلاب اسلامي است ، بيان داشت: از مواد مهم نامه رهبري در رساتاي برجام تشکيل هيات نظارت بر برجام، بي اعتمادي نسبت به امريکا، پرهيز از بزرگ نمايي تحريم ها و دل خوش نشدن مسئولان نسبت به برجام است .

حجت الاسلام محسن ملک پور شهرکيراه حل مشکلات بعدي پيگيري کردن اقتصاد مقاومتي است ، بيان داشت: بايد مواظبت کنيم که دشمن از طريق برجام بر کشور و ملت ايران نفوذ نکند.

وي تصريح کرد: از دولت مردان به خصوص سياست خارجي اين مطالبه را داريم که تمام کار ها را بر اساس دتورات حکيمانه مقام معظم رهبري پيش ببرد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۸:۳۷

18 Feb 2020