۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۹۴۴۴
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری:

بحران و ناامنی در ترکیه می‌تواند، به جنگ داخلی ختم شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: بروز بحران و ناامنی در ترکیه می‌تواند به جنگ داخلی ختم شود، ‌که ممکن است امنیت این کشور و منطقه را به چالش بکشد.
بحران و ناامنی در ترکیه می‌تواند، به جنگ داخلی ختم شود
حجت‌الاسلام سید مهراب کریم‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اکنون و در دوره‌ای که ما قرار گرفته‌ایم بزرگترین فتنه در دنیا، خصوصاً در غرب آسیا؛ فتنه وهابیت، تکفیری‌های داعش و گروه‌های تروریستی است که همه انها تحت حمایت جدّی آل‌سعود و آمریکا قرار دارند و از سوی آن‌ها تقویت می‌شوند.

وی آل‌سعود عامل فتنه و اسرائیل دوم منطقه عنوان و اضافه کرد: این رژیم خبیث توسط آمریکا از نظر نظامی تجهیز شده و دلیل اینکه نظام ما با نظام سعودی مخالف است آن است که نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از نظام حسینی بوده و افکار و اعمال آل‌سعود در کشتن و تجاوز به ملت‌های بی‌گناه و بی‌پناه را نمی‌پسندد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خنثی‌سارزی فتنه‌هایی که آل‌سعود پشت آن قرار گرفته است همت و تلاش همه زنان و مردان آزادیخواه جهان را می‌طلبد و باید خطرات این فتنه برای همه مردم دنیا بیان شود.

کریم‌پور با اشاره به کودتای نظامی نافرجام ترکیه نمود افزود: ما اساسا با اصل کودتا مخالف هستیم.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حزب اعتدال‌گر و اسلام‌گرا در ترکیه بهتر از لائیک‌ها و کمونیست‌ها هستند ادامه داد: متاسفانه بروز بحران و ناامنی در ترکیه می‌تواند به جنگ داخلی ختم شود، ‌که ممکن است، امنیت این کشور و منطقه را به چالش بکشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۵۶

30 Dec 2019