۰
plusresetminus
مردم استان چهارمحال وبختیاری با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار سيد محمد حجازي معاون  آماد و پشتيباني و تحقيقات صنعتي ستاد كل نيروهاي مسلح درجمع باشکوه وحماسی مردم شهرکرد گفت:انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ از سوی خدای متعال بود که ما باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم.
سردارحجازی با بیان این که انقلاب اسلامی 34 سال است که در میان دشمنی ها و سنگ اندازی ها با قدرت به راه خود ادامه داده است گفت:امام خمینی(ره) با آن دم مسیحایی خود مردم را بیدار کردند و آنان را به خود باوری رساندند ما باید شکر گزار این نعمت بزرگ باشیم.
وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی در طول این 34 سال خاطر نشان کرد: ایران در طول این 34 سال به پیشرفت های بسیار بزرگی رسیده است که تمام این ها را مرهون امام خمینی(ره) ، خون شهدا وحضور مردم هستیم .
حجازی درادامه افزود: قبل از انقلاب ملت و مردم ما توسط استکبار خارجی واستبداد داخلی حقیر و ذلیل شده بودند ولی انقلاب آمد منزلت عظمت و خودباوری را در مردم به وجود آورد و بساط کفر و استکبار را از این کشور برچید.
ایشان با اشاره به منزلت زن در قبل وبعد از انقلاب اظهار داشت: در زمان شاه زن حقیر و ذلیل شده بود و تنها از زن برای خوش گذرانی استفاده می شد اما انقلاب آمد و عظمت و منزلت و جایگاه زن را به او بازگرداند تا جایی که زنان و مادران ما پیشگامان انقلاب شدند و به مردان خود جرأت دادند و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همسران و فرزندان خود را به جبهه های جنگ فرستادند.
حجازی  درمقایسه با قبل از انقلاب خاطرنشان شد: در زمان طاغوت، شاه مردم را وابسته به بیگانه کرده بود و ما یک کشور مصرف کننده بودیم و اجازه هیچ کاری را نداشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی مردم بیدار شدند تا جایی که اکنون کشور ما جزء 10 کشور برتر از لحاظ علم، صنعت و قدرت هوا فضا شده است.همچنین به برکت انقلاب اسلامی ما اکنون در بالاترین سطح دنیا قرار داریم این را مرهون انقلاب و امام هستیم .ما در صنعت هوا و فضا و سا خت موشک و ماهواره برها حرف اول را در دنیا می زنیم و این پیشرفت های ما قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نیست.
ما در زمان طاغوت حتی یک دانشگاه معتبر در کشور نداشتیم و جوانان ما برای کسب علم و دانش به خارج می رفتند اما به برکت این انقلاب ما در کشور دانشگاه ها و مراکز متعبر زیادی داریم و در دنیا جز برترین کشور ها از لحاظ علمی هستیم.
از برکات انقلاب همین نیروهای مسلح ما بسیج و ارتش ما هستند که از کیان و اقتدار ملت محافظت می کنند و مایه افتخار انقلاب و ملت هستند ما باید برای داشتن این نعمت ها در محضر خدای متعال شکر گزاری کنیم.یکی دیگر از برکات انقلاب ولایت فقیه است که ما باید شکر گزار این نعمت الهی باشیم زیرا چنین نعمتی نصیب هر کشور و ملتی نمی شود و مردم ما نشان دادند که لیاقت چنین نعمتی را دارند.
انقلاب اسلامی ما یک هدف بزرگ داشت و آن محقق شدن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که این امر به برکت وجود امام خمینی (ره) در کشور ما محقق شد.
وی درپایان گفت: دشمن با مطرح کردن شعار انتخابات آزاد قصد دارد از حضورملت در پای صندوق های رای جلوگیری کند اما مردم به برکت بصیرت ، هوشیاری و اطاعت از ولی فقیه دشمن راناکام خواهند گذاشت.


   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۴۴

10 Jan 2020