۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۹۷۸۷

بيانيه حوزه هاي بسيج اردل به مناسبت حماسه 9 دي

همزمان با فرارسيدن 9 دي، حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان اردل بيانيه اي صادر کردند
بيانيه حوزه هاي بسيج اردل به مناسبت حماسه 9 دي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سایت هفت چشمه، همزمان با فرارسيدن سالروز حماسه ۹ دي، حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان اردل بيانيه اي صادر کردند که در ادامه شرح آن از نظر شما میگذرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه ((۹ دي)) تجلي قدرت خدا و حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي است.
امام خامنه اي (مدظله العالي)

۹ دي روز تجلي حماسه بزرگ و ميثاق معنادار امت با مقام عظماي ولايت فرا رسيده است. روزي که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلي قدرت خدا و حرکتي ماندگار در تاريخ انقلاب است و اين حرکت مردم اتمام حجت براي همه است. ۹ دي روز بيداري و خروش و حضور ملتي است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهيدانشان توهين شده بود و کاسه صبرشان لبريز.

در ۹ دي ملت هميشه بيدار و آگاه ايران اسلامي يکبار ديگر نشان داد که همواره با بصيرت به وصاياي امام راحلشان گوش مي دهند و جايگاه قدسي ولايت و امامت و ميراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا هميشه تاريخ خطوط قرمزشان است.

حرکت خودجوش و انقلابي طيف هاي مختلف مردم در فضاي غبارآلود فتنه ي سنگين سال ۸۸ حضوري مجاهدانه و نمايشي نمادين و جلوه اي از آمادگي و شور و شعور و سرزندگي را رقم زد و پاسخي درخور و دندان‌شکني بود به اهانت ها و توهين به ارزش هاي مقدس اين مرز و بوم به ويژه اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه و نقطه عطفي در دهه چهارم انقلاب اسلامي ايجاد کرد که وحشت عظيمي در دل دشمنان خارجي و دريوزگان داخلي استکبار افکند.

استکباري که با خيال باطلش برآن شد تا با کمک مخالفان و معاندان نظام اسلامي و با بکارگيري امکانات گسترده رسانه اي، خبري و تبليغاتي در اينجا هم انقلاب مخملي راه بياندازد. اما هوشياري و بصيرت رهبري و مردم نقشه هاي شان را نقش بر آب ساخت و حماسه اي خلق گرديد که به نقطه عطفي در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي بدل شد. حماسه اي که در پرتو آن ملت آگاه ايران ضمن اعلام وفاداري مجدد خويش نسبت به اصول و ارزش‌هاي انقلاب، بار ديگر بلوغ و شعور سياسي خود را در شرايط سخت و سرنوشت ساز کشور مثل هميشه به رخ جهانيان کشيد.

حوزه هاي مقاومت بسيج شهرستان اردل ضمن گراميداشت حماسه ۹ دي، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصير و انقلابي اردل براي حضور پرشور و معنادار در آيين‌هاي گراميداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش ۹ دي، اعلام مي‌دارند: مردم و بسيجيان ولايت مدار شهرستان اردل همراه و همگام با ملت شهيد‌پرور ايران اسلامي و نيروهاي مدافع انقلاب و ميهن اسلامي با الهام از حقايق و عبرت‌هاي تاريخي به ويژه فتنه سال ۸۸ همچنان پرچم بصيرت و ولايتمداري را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منويات ولي امر مسلمين آماده حمايت و پشتيباني‌هاي لازم از ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌هاي نياز انقلاب و کشور و مهياي خلق حماسه‌هاي تاريخ ساز و افتخار آميز در مصاف با دشمنان داخلي و خارجي هستند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۲:۵۱

6 Jan 2020