۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۸۰۵۷
یادداشت//

سلاح اصلي ما موشک نيست بلکه جوانان مخلص و با ايمان است

کارشناس مسايل سياسي شهرستان سامان گفت: البته سلاح اصلي ما موشک نيست ممکن است خيلي از کشورها از ما قوي‌تر باشند اما آنچه ما را ممتاز و بي‌نظير مي‌کند جوانان مخلص و باايمان و فداکار ما هستند که تقويت باور آن‌ها باید در راس کار ما باشد،
سلاح اصلي ما موشک نيست بلکه جوانان مخلص و با ايمان است
به گزارش سامان ما حجت‌السلام و المسلمين اسماعيلي کارشناس مسايل سياسي شهرستان سامان در راستاي بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در یادداشتی نوشت:

اينکه بگويند فرداي دنيا، فرداي مذاکره است، دنياي موشک نيست اين اگر از روي ناآگاهي گفته شود که ناآگاهي است؛ اما اگر از روي آگاهي باشد خيانت است.

دنياي امروز دنياي استراتژيک و شرايط کنوني شرايط حساسي است و براي شناخت بهتر و اصولي منطقه و جهان بايد باريک‌بيني و تيزبيني و هوشياري خاصي داشته باشيم و براي تحليل بهتر اوضاع، شناخت کشورهاي دوست و دشمن و استراتژي آنها و تاريخ وقايع دنيا بسيار ضروري است.

در اوضاعي که کشورها هر لحظه دچار تغييرات و دگرگوني‌ها و بحران‌هاي مختلف هستند و چند کشور زورگو در حال شاخ و شانه کشيدن و تعيين تکليف براي سرنوشت مردم دنيا هستند و منطق اين مستکبرين زور و موشک نشان دادن است و تهديد به حمله کردن است، چنين جملاتي مانند اينکه آينده دنيا مذاکره است نه موشک، همانطور که حضرت آقا فرمودند: اگر از روي آگاهي باشد خيانت است چون آينده دنيا با اين حجم انبوه موشک‌ها و آزمايش‌هاي تسليحاتي و زورگويي مستکبرين جهانخوار واضح است که مي‌طلبد که در آمادگي کامل جنگي باشيم و اينگونه صحبت‌هاي ناپخته يا ناشي از سهل‌انديشي و جهل است يا خداي ناکرده خيانت و نفاق.

همين آمادگي موشکي و جنگي ما بود که دنياي وحشي غرب را پاي ميز مذاکره کشاند و الان هم به همان تعهدات عمل هم نمي‌کنند به فرموده خداوند متعال ما بايد در آمادگي کامل جنگي باشيم براي تامين امنيت خود و مردم‌مان و دوستان‌مان و ترساندن دشمنان اسلام. « وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ »

در جاي ديگر حضرت آقا مي‌فرمايند: دائم به فکر باشيد، دست برتر را داشته باشيد؛ ملاک «تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ الله» است. دشمن اگر نترسد، تعرّض مي‌کند؛ اگر نترسد، به خود جرئت مي‌دهد که تجاوز بکند.

و اين جمله از اين لحاظ بوي خيانت مي‌دهد که يعني ما فقط بايد به فکر گفت‌وگو با دنيا باشيم و دست از آمادگي برداريم و خود را در برابر دشمن بي‌حفاظ و بي‌سلاح کنيم.

اگر کشور را مانند يک کودک بي‌پناه کنيم و آماده‌اش نکنيم به گفته رهبر عزيزمان هر کشور کوچکی هم جرأت تهديد ملت بزرگوار ايران را به خود خواهد داد.

ما بايد از همه ابزارها و ظرفيت‌هاي کشور به خصوص جوانان بي‌نظيرمان استفاده کنيم و کشور را به قله‌هاي رفيع عزت برسانيم تا جایی که کشور ما پشت و پناهي براي همه مظلومان عالم باشد همانطور که الان هستيم.

البته سلاح اصلي ما موشک نيست ممکن است خيلي از کشورها از ما قوي‌تر باشند اما آنچه ما را ممتاز و بي‌نظير مي‌کند جوانان مخلص و باايمان و فداکار ما هستند که تقويت باور آن‌ها باید در راس کار ما باشد، چون سيبل و هدف اصلي دشمن جوانان ما براي منحط کردن و به انحراف کشيدن آنان است.

دشمن خوب مي‌داند هيچ چيز براي آنها خطرناک‌تر از جوان مومن و انقلابي نيست و جوانان ايران الگويي براي آزادي‌خواهان عالم هستند همانطور که در دفاع مقدس خود را به همه جهان نشان دادند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۲۳

11 Feb 2020