۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۹۹۵۷
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

چهار و نيم ميليارد ریال اسباب بازي قاچاق در لردگان کشف شد

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از توقيف يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار اسباب بازي خارجي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال در "لردگان" خبر داد.
چهار و نيم ميليارد ریال اسباب بازي قاچاق در لردگان کشف شد
سردار" غلامعباس غلامزاده" فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: به دنبال دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت حمل كالاي قاچاق ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مرحله اجرا گذاشتند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور "ياسوج- لردگان" يك دستگاه كاميون كشنده حامل كالا را متوقف كردند.

غلامزاده خاطر نشان كرد: در بازرسي از اين كاميون پنج هزار و ۲۰۰ عدد انواع اسباب بازي مكانيزه كنترل دار فاقد مدارك مثبت گمركي به ارزش چهار ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، از عموم مردم خواست هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را، از طريق ارسال پيامك يا تماس تلفني به فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

انتهاي خبر/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۲:۳۹

2 Jan 2020