۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۴۷۳۵

بوي تعفن فاضلاب، ساکنان شهر لردگان را به ستوه آورد+ تصاوير

بوي نامطبوع فاضلاب سبب سلب آسايش مردم شده به گونه اي که آنها خواستار رفع اين مشکل از سوي مسئولان امر شده اند اما تا کنون هيچ اقدامي صورت نگرفته است.
بوي تعفن فاضلاب، ساکنان شهر لردگان را به ستوه آورد+ تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، تعدادي از ساکنان لردگاني از نقاط مختلف شهر در تماس تلفني با خبرنگار سلام لردگان، اظهار کردند: فاضلاب هاي روان که درکوچه و خيابان ها وجود دارد محلي شده است براي تجمع حشرات موزي که شب ها از نيش پشه ها و ورود حشرات به منازلمان رنج مي بريم و هم بوي نا مناسب و تعفن آن چشم و دماغ همسايه ها و رهگذران بسياري را مي آزارد.
 

 
يکي از اهالي شهرک فجر لردگان مي گويد: شهرک فجر جمعيتي بالغ بر 5 هزار نفر هستند بدليل بوي بسيار بدي که از کارخانه غذاي ماهي واقع در اين شهرک صنعتي در سطح شهرک پخش شده در رنج و عذاب هستند.

اين شهروند محترم افزود: سوالم اين است آيا ما حق هواي پاک را نداريم.چرا اين کارخانه با این شرایط باید مجوز فعالیت در محیط شهری را دریافت کند؟ و چرا مسئولين شهرستاني و استاني پيگير قضيه نيستند؟

يکي ديگر از کاسبان بلوار شهدا گفت: بوي نامطبوع فاضلاب جلوي مغازه ها هم مغازه‌داران و هم عابرين پياده را اذيت مي کند و با توجه به اينکه چندين بار به مسئولان شهرداري گوشزد کرديم، اما متاسفانه هيچ اقدامي انجام نشده است.

کاسب ديگر که مغازه لوازم برقي داشت در خيابان چشمه برم گفت: وجود بوي تعفن فاضلاب و انتقال ميکروب ها، سلامت ما را در اين منطقه تهديد مي کند.

وي اظهار داشت: اين روزها هرچه هوا رو به گرمي مي رود شاهد وضعيت نامطلوب و بوي بد فاضلاب در اين نقطه هستيم.
 

 
يکي از فرهنگيان ضمن انتقاد از عملکرد شهرداري و شوراي شهر، آب و فاضلاب و شبکه بهداشت لردگان براي بي توجه اي به اين موضوع خواستار توجه جدي مديريت شهري به اين موضوع شد.

شهروندان شهر لردگان، تاسف مي خورند که چنين مشکلاتي جلو چشم مسئولان است ولي به سادگي از آن مي گذرند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۸:۵۶

30 Dec 2019