۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۶۷۶۰
دستاورد رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در سفر به چهارمحال و بختیاری

افشاي درد دل‌هاي محرمانه مردم در پيچ اينستاگرام !/ دردم از يار است؛ درمان نيز هم!!!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان تصويري از نامه‌هاي مردم چهارمحال و بختیاری را در صفحه اینستاگرام خود گذاشته که دل مردم این استان را به درد آورد؛ چرا که مردم، مسئولین را محرم دردها و محرومیت های خود می دانند.
افشاي درد دل‌هاي محرمانه مردم در پيچ اينستاگرام !/ دردم از يار است؛ درمان نيز هم!!!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، استان چهارمحال و بختیاری علارغم مشکلات اقتصادی و اشتغال فراوان جوانانی با استعداد دارد که در همه زمینه ها با کمبودها مقابله کرده و در سطح کشور و جهان مدال های بسیاری کسب نمودند.

پست رییس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش درباره دستاورد سفر وزیر ورزش وجوانان به چهارمحال وبختیاری موضوعی است که چندی روزی درمیان مردم این استان دست به دست می گردد و مردم از صحبت های رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان متعجب شدند چراکه به جای رسیدگی به مشکلات مردم از نامه های آن ها که تنها پل ارتباطی بین مردم و وزارت ورزش و جوانان است .

متنی بسيار قابل‌تامل به همراه تصويري از نامه‌هاي مردمي پهن‌شده روی زمين در صفحه اینستاگرام مازیار ناظمی، ارزیابی وی را از سفر وزير محترم ورزش و جوانان به چهارمحال و بختياري بیان می کند.

آنچه جاي تأسف دارد برداشت مسئولین از اين سفر و توهين آشکار به نامه‌هاي مکتوب مردم و همچنين درخواست‌هاي جامعه پردرد ورزش و جوانان است که شايد سفر وزير ورزش و جوانان را تنها فرصت براي بيان مشکلات و راهکاري براي تسکين انبوه درد و رنج خود می دانشتند.

جناب آقاي ناظمي، واحد سنجش تعداد نامه‌ها رابراساس کارتن ارزيابي می کنید؟ واقعا با کدام منطق به درخواست‌هاي مردمي دريک سفر رسمي نگاه می شود؟ آیا این طرز بیان تنها نگاه يک ارباب به رعيت را به یاد نمی آورد؟

نکته قابل‌توجه در ادامه مطلب، اين است که گويا قرار بود در اين سفر فرش قرمز پهن شده و به تعريف و تمجيد از وزير ورزش و جوانان اکتفا نمود تا خاطر مبارک ازسفربه اين استان مکدر نشود.

 

 

رئیس مرکز الاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درنهايت عصبانيت از درخواست‌هاي به‌حق مردمي با لحني کاملاً عاميانه نوشته‌اند: «نمي‌دانم اين سنت نامه‌نگاري و جمع‌کردن و آوردن تهران را چه کسي بنا نهاد...» گويا سنگيني به دوش کشيدن اين نامه‌ها از اين استان تا تهران بر دوش توانمند وی  بوده و اکنون نيز براي پاسخگويي دچار زحمتي اضافه‌شده‌اند که مي‌بايست از طرف تمامي جامعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري از این ورزات عذرخواهي نماييم.

واقعاجاي تأسف داردکه ايشان با چه ديدگاهي به مطالبات نگاه مي کنند

واقعاجاي تأسف داردکه ايشان به‌عنوان سخنگوي وزارت ورزش و جوانان با چه ديدگاهي به مطالبات و همچنين نامه‌هاي درخواستي جامعه بزرگ و قهرمان‌پرور اين استان نگاه مي کنيدکه اين‌چنين از دريافت اين مکتوبات عصباني هستيد.

آيا پاسخگويي به مطالبات مردمي جزء وظايف جنابعالي نيست

بايد اين نکته رابراساس فرمايش امام راحل که فرمودند «مردم ولي‌نعمت ما هستند» به وی همفکرانشان يادآور شويم که از صدقه‌سر همين ورزشکاران است که جنابعالي برمسند روابط عمومي وزارتخانه تکيه زده و آيا پاسخگويي به مطالبات مردمي جزو وظايف جنابعالي نيست؟

نکته دوم به نماينده وزارت ورزش و جوانان در ستاد حقوق بشر اين است که درخواست‌هاي مردمي به وزير محترم چرا در دست جنابعالي است که فارغ از رعايت اصل امانت‌داري و محرمانه بودن اين درخواستهاو بخصوص اشخاص درخواست‌کننده، اين نامه‌ها را پهن کرده و عکس يادگاري بگيريد.

جناب آقاي ناظمي، آيا وزير ورزش و جوانان از اين نگاه شما اطلاع دارند يا خير!!!

سومين مطلب در پاسخ به اين مطلب توهين‌آميز اين است که جناب آقاي ناظمي، فارغ از اينکه وزير ورزش و جوانان آيا از اين نگاه شما اطلاع دارند يا خير. لازم به يادآوري است که حجم نامه‌هاي دريافتي تنها گوشه بسيار کوچکي از مشکلات و کمبودهايي است که در تمامي شئونات از حوزه اداره کل گرفته تا زيرساخت‌ها، موانع، مسئولين استاني و بر جامعه ورزش و جوانان اين استان سايه انداخته و توسط جمعي که توانستند از لايه‌هاي حراستي تيم مديريت بحران اداره کل عبور نموده و درخواست‌هاي خود را تقديم نمايند.

ازديگرگلايه منديهاي جامعه ورزش استان عدم توجه وزير محترم به کمبودهاي ورزشي بخصوص درمرکزاستان، شهرستان کوهرنگ، اردل و... بود که بي‌توجه به بازديد از رها شدن 4 ساله پروژه خوابگاه ورزشکاران، عدم ساخت ورزشگاه 15 هزارنفري، تکميل زيرساخت‌ها و متروکه شدن اماکن ورزشي درمرکزاستان و ساير شهرستان‌ها، درکسوت وزير ورزش و جوانان براي بازديد زمين ورزشي اداره مسکن و شهرسازي...راهي شهرباباحيدر مي‌شوند.

در پايان ذکر اين نکته ضروري است نتيجه برنامه‌ريزي بسيار ضعيف تيم مديريتي اداره کل ورزش و جوانان درباره استفاده حداکثري ازحضورمسئولين وزارتخانه داستان به‌جز اين نيست، درواقع بايد از وزيرمحترم و همچنين مديرکل ورزش و جوانان پرسيد که دستاورد سفر به استان به غيرازهزينه ماي جانبي هزينه‌هاي بالاي چه بود؟

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۵۳

27 Dec 2019