۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۵۸۳۳
امام جمعه شلمزار:

28مرداد سند اثبات کننده غيرقابل اعتماد بودن آمريکاست

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شلمزار به جنايت هاي آمريکا در منطقه عليه جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و در خصوص غيرقابل اعتماد بودن اين کشور توضيحاتي ارائه نمود.
28مرداد سند اثبات کننده غيرقابل اعتماد بودن آمريکاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه اين هفته شلمزار با انتقاد از نحوه برگزاري عروسي ها که اغلب با لهو و لعب و موسيقي هاي غير مجاز همراه شده است مردم را به تاسي از نحوه برگزاري جشن عروسي حضرت علي عليه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها سفارش کرد.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه مهمترين مناسبت هاي هفته آتي را تبيين نمود و گفت: ۲۵ذي القعده روز دحوالارض يا روز گسترش زمين از اطراف کعبه است. روزي که آب ها کره زمين شروع به خشک شدن کرد و زمين جهت سکونت مهيا شد.

وي در ادامه به روز شنبه ۲۸مرداد سالروز کودتاي ننگين آمريکايي عليه دولت مصدق و بازگرداندن محمدرضا پهلوي به کشور اشاره کرد و افزود: کودتاي ۲۸مرداد تجربه خوبي براي عدم اعتماد به آمريکاست اما برخي نمي خواهند باور کنند که آمريکا غيرقابل اعتماد است.

امام جمعه شلمزار در بخش ديگري از خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به روز ۳۰مرداد روز جهاني مسجد اشاره کرد و گفت: در سي مرداد ۱۳۴۸مسجد الاقصي به دست صهيونيست ها به آتش کشيده شد و به پيشنهاد جمهوري اسلامي ايران و براي بزرگداشت مقام مسجد و محکوميت جنايت صهيونيست ها و همچنين تبيين اهميت مسجد در فرهنگ اسلامي اين روز به نام مسجد نامگذاري شده است.

وي در ادامه با تجليل از مقام والاي کساني که وقت، زندگي، سرمايه و ...خود را صرف خدمت به مساجد کرده اند گفت: خدمت به مسجد توفيق مي خواهد و خوشحاليم که در شهرستان کيار کساني هستند که بي منت و بي تکلف به خدمت مساجد همت گماشته اند.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه خطبه دوم به سالروز شهادت امام محمد تقي جوادالائمه عليه السلام اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست برنامه هاي جشن و عروسي و ...خود را به گونه اي تنظيم کنند که احترام آن امام همام هتک نشود.

امام جمعه شلمزار در ادامه به اول شهريور آغاز هفته دولت هم اشاره کرد و گفت: ضمن تبريک فرارسيدن هفته دولت و آغاز فعاليت دوازدهمين دوره فعاليت دولت در کشور جمهوري اسلامي ايران اميدواريم دولت مردان ايجاد دولتي مکتبي، انقلابي و خدمتگزار را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

در پايان امام جمعه شلمزار با تجليل مقام شامخ شهيد محسن حججي گفت: شهيد حججي به دليل حمايت آمريکا از داعش و جاني دوباره که کشور جنايت کار آمريکا به داعش بخشيد به شهادت رسيد و بايد به خاطر جنايت هاي داعش در منطقه به دليل حمايت هاي آمريکا هميشه از آمريکا و هم پيمانانش برائت جوييم.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۴:۱۲

2 Feb 2020