۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۱۲۳۳

تشکيل اولين جلسه قرار گاه راهيان نور در شهرستان سامان

اولين جلسه قرار گاه راهيان نور با حضور اعضاي اين ستاد درفرمانداري شهرستان سامان برگزار شد.
تشکيل اولين جلسه قرار گاه راهيان نور در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، فرماندار شهرستان سامان از برنامه ريزي دقيق و همه جانبه جهت برگزاري شايسته اردو راهيان نور در سال تحصيلي جاري را از تمهيدات ضروري برگزاري اين اردو برشمرد .

سعيد صالحي حضور مسئولين در اعزام دانش آموزان و همراهي آنان را مهم دانست و اذعان داشت: همه مسئولان بايد قدم هاي خيري در جهت ادامه دادن اهداف والاي شهدا داشته باشند.

محمد دهقاني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان با اعلام گزارشي از اعزام سال گذشته دانش آموزان به مناطق عملياتي خاطر نشان کرد با اجراي برنامه ريزي دقيق و هماهنگي شايسته آموزش و پرورش با سپاه پاسداران و بسيج دانش آموزي و لطف خداوند متعال اردوي راهيان نور اين شهرستان در سال گذشته حائز رتبه برتر در استان گرديد که از سوي مسئولين محترم استان مورد تقدير قرار گرفت.

وي افزود: در سال تحصيلي جاري نيز در صدد هستيم با هماهنگي و همکاري بيش از پيش با نهاد هاي اجرايي در جهت هر چه بهتر بر گزاري اين اردو بتوانيم آنگونه که شايسته است دِين خود را نسبت به شهداي عزيز ادا کنيم و بتوانيم فرهنگ شهادت، ايثار و از خود گذشتگي را به جوانان ايران عزيز انتقال دهيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۴۰

18 Feb 2020