۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۹۲۶۳
فتوايي صريح از رهبري که در نماز عيد فطر صادر شد

حرمت برداشت هاي نامتعارف بعضي مسئولين

به نظر ميرسد خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر درد و درل مردم بود که از زبان مقام معظم رهبري و ائمه جمعه در سراسر کشور بيان شد.
حرمت برداشت هاي نامتعارف بعضي مسئولين
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، رهبري در خطبه هاي عيد سعيد فطر در جايگاه مرجعيت عاليقدر شيعه اين بار فتوايي صريح صادر کردند: حرمت برداشت هاي نامتعارف بعضي مسئولين.

اين مسئله جاي تامل بسياري دارد و بايد ابعاد مختلف آن بررسي شود چرا که شايد تا امروز به اين صراحت چنين فتوايي از ايشان صادر نشده بود.

اهميت موضوع آنجا بيشتر مي شود که بعضا گفته شده که اين فيش هاي حقوقي خلاف قانون نبوده است در حالي که معظم له با اين قيد که حتي اگر قانوني باشد، آن را سوء استفاده از قانون و خلاف دانستند.

فتوا به اينجا ختم نشد بلکه ايشان مجازات عزل و بازگرداندن اموال بيت المال را اولين کار در اعزاء چنين عمل حرامي معرفي کردند.

به نظر ميرسد خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر درد و درل مردم بود که از زبان مقام معظم رهبري و ائمه جمعه در سراسر کشور بيان شد.

اين روزها همه جا سخن از حقوق هاي سي ميليوني که بعضي از مديران دريافت ميکنند در حالي که عده اي زيادي هستند که در فقر شديد در حال زندگي پرمشقت خود هستند، لذا از قوه محترم قضاييه، سازمان بازرسي کشور تقاضامنديم هر چه سريع تر با کساني که در حال ضربه به نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و فاصله طبقاني بين خود و مردم به وجود آورده اند برخورد نمايند.

يقينا مردم ايران در اين مسير کوتاه نخواهند آمد.
 
 
انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۷:۲۱

11 Jan 2020