۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۲۰۳۳۴
مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

انتقام جویی یکی از دلایل رفتارهای ابلهانه غرب در توهین به مقدسات مسلمانان است

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گفت: یکی از دلایل بازی ها و رفتارهای ابلهانه و توهین به مقدسات از سوی غربی ها از باب انتقام جویی در مقابل پیشرفتهای چشمگیر مسلمانان است.
انتقام جویی یکی از دلایل رفتارهای ابلهانه غرب در توهین به مقدسات مسلمانان است
به گزارش جهانبین نیوز دکتر احمد رضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در تحلیل حوادث فرانسه گفت: اتفاقاتی که در فرانسه افتاد و حمله به روزنامه ای که کاریکاتورهایی را علیه پیامبر اسلام چاپ می کرد و توهین آشکار که بر پیامبر اسلام انجام داد از چند نظر می توان مورد تحلیل قرار داد.

وی افزود: اول اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرایش مناسب و خوبی در همه جهان نسبت به اسلام در بین مردم پدید آمد بویژه اروپاییان و آمریکایی ها گرایش زیادی نسبت به اسلام به خود نشان دادند و خوب برخی هم مسلمان شدند بگونه ای که در خود تحلیل های غربی ها این وجود دارد که تا یکی دو دهه دیگر جمعیت فرانسه و برخی کشورهای دیگر مثل سوئد و انگلستان بیشترین آمار مربوط به مسلمانان خواهد بود.

بسیج اظهار کرد: از این جنبه گاهی اوقات صهیونیست ها و نظام استکبار برای تحت تاثیر قرار دادن و متوقف کردن این گرایش، کارهایی انجام می دهند و به گردن مسلمانان می اندازند و توهینی انجام می دهند تا بلکه مانع این گرایش به اسلام بین مردم کشورهای غربی شوندپیش از این نیز این کارها بوده است.

وی گفت: فلسفه وجودی داعش و یکی از مباحثی که در تحلیل های سیاسیون در مورد پیدایش داعش است این است که آنان اسلامی خشن، اسلامی بی منطق، اسلامی زورگو و جنایتکار به جهان معرفی کنند، متاسفانه در مقطعی موفق شدند که گرایش به اسلام را متوقف کنند.

بسیج تصریح کرد: بنابراین تحلیل اول این است دلیل اتفاق افتادن این داستان و حمله به این روزنامه و به گردن مسلمان ها انداختن این قضیه برای این است که مسلمانها را بی منطق جلوه دهند و این گرایش را متوقف کنند.

وی افزود: تحلیل دوم این است که احتمالا اتفاقی در حال وقوع است برای تاثیر قرار دادن و معطوف کردن اذهان به یک سمت و سو این اتفاق پدید می آید و مردم مشغول این داستان باشند و استکبار بتواند در جایی دیگر بدون دغدغه کارهایش را ادامه دهد مانند حمله اسرائیل به سوریه و افرادی که در این حادثه شهید شدند و بعید نیست حادثه ای دیگر در پیش باشد، این بازی را شروع کردند.

مسئول بسیج اساتید استان بیان کرد: سوم اینکه ، پیروزی هایی که مسلمانان در جبهه های مختلف بدست آوردند از جمله سوریه و عراق و یا آن پیروزی هایی که جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف مانند حوزه های سیاسی و علمی بدست آورد ، بالاخره این دستاوردها دشمنان ما را اندوهگین و ناراحت می کنند و به نظر می رسد یکی از دلایل بازی ها و رفتارهای ابلهانه ای که غربی ها انجام می دهند و توهین به مقدسات مسلمانان از باب انتقام جویی باشد.

بسیج تاکید کرد: دشمن اینکه می بینند در مقابله با نظام مسلمانان و پیشرفت های چشم گیر آنها کار دیگری از دستشان بر نمی آید به نوعی انتقام خودشان را از این طریق می گیرند.

وی گفت: این مجموعه تحلیل هایی است که نسبت به این رفتارها جدید غربی ها نشان می دهد که تقریبا برنامه ریزی شده است کما اینکه تحلیل دیگر در این مورد دلیل اقتصادی این امر بود که روزنامه مذکور قبل از این اتفاق تیراژ و فروش کمی داشت که با این حرکت از ورشکستگی نجات پیدا کرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۸:۳۷

17 Feb 2020