۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۴۶۵۴
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

ايستادگي در مقابل استکبار فتح خرمشهرها را در پي دارد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: امروز همه دغدغده هاي شهيد شده در فتح خرمشهر آن است که ارزشها را حفظ کنيد و در مقابل استکبار، بيگانه و غرب بايستيد.
ايستادگي در مقابل استکبار فتح خرمشهرها را در پي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در صبحگاه مشترک نيروهاي مصلح استان با اشاره به اينکه فتح خرمشهر فتح ارزش هاست و بايد روي اين موضوع تمرکز، تفکر و تعقل داشت اظهار کرد: فتح خرمشهر به گفته امام راحل فتح خاک و زمين نيست بلکه فتح ارزش هاست.

وي تصريح کرد: فتح ارزش ها از ديدگاه امام راحل همان هايي است که قسمتي از آن ها را در وصيت ها اشاره مي کنند و مي فرمايند ما مفتخريم که پيرو قرآن، ايمان و پيرو اسلام ناب هستيم.

نکونام با اشاره به اينکه ما نبايد از نهج البلاغه و صحيفه سجاديه فاصله بگييريم اذعان داشت: اگر امام انقلاب کرد و در اين مسير پرچم بلند کرد و جلو افتاد براي اينکه اين ارزش هاي اسلامي را در جامعه ساي و جاري کرد پس ما نيز بکوشيم از اين ها فاصله نگيريم.

وي با بيان اينکه امروز بيش از ۳۰ سال است که ازآن حماسه عظيم مي گذرد عنوان کرد: به خود آييم و ببينيم سبک زندگي ما را غرب و بيگانگان تعريف نکنند.

نکونام ادامه داد: مبادا افکار بيرون نوع علم مان، طرز تفکرمان، سبک زندگي، تصميم گيري ها، انتخابات، اداره جامعه، سياست ورزي مان و خانواده، بازار و اقتصادمان از بيرون براي ما بياييد و ارزش هاي امام پشت سر گذاشته شود.

وي خاطرنشان کرد: امروز در مقابل فرهنگي که براي شما مي آورد بايستيد و نگذاريد فرهنگ غرب در زندگي شما نفوذ کند.

فرهنگ ايران اسلامي بايد خدامحور باشد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: فرهنگ ما بايد قران خدامحور باشد نه دنيامحور، غرب محور، دشمن محور و کفر، شرک و نفاق محور.

نکونام اظهار کرد: مردم روي تقوا و دين مداري متمرکز باشيد و دين خود را سفت بچسبيد نگذاريد دين تان را متزلزل کنند مردم اين ارزش امام است و مسلمان بمانيد و مسلمان بميريد.

فتج خرمشهر را پاس بداريد

نکونام اظهار کرد: ارزش ها را حفظ کنيد به خير روي آورديد و از آمريکا دوري کنيد او شر مطلق است.

وي اذعان داشت: خرمشهريان به خود بباليد که زير پرچم اسلامي هستيد شما عزت و آزادي داريد زير پرچم اسلام بمانيد و مراقب باشيد اينها در کشورتان راه پيدا نکند.

نکونام در پايان تاکيد کرد: بيدار باشيد تا دشمن نفوذ نکند چراکه نفوذ خطرناک است بيدار باشيد که چه مي کند ما زير پرچم جمهوري اسلامي زندگي ميکنيم و رستگاري در سايه ادامه دادن اين راه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۱۴

18 Feb 2020