۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۷۶۳۴
شهردار شهرکرد اعلام کرد؛

به مناسبت فرارسیدن نوروز سه بازارچه موقت در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: سه بازارچه موقت در نقاط مختلف مرکز استان راه‌اندازی می‌شود که دلیل راه‌اندازی این بازارچه‌ها فرا رسیدن نوروز است.
به مناسبت فرارسیدن نوروز سه بازارچه موقت در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد، اظهار کرد: سه بازارچه موقت در نقاط مختلف مرکز استان راه‌اندازی می‌شود که دلیل راه‌اندازی این بازارچه‌ها فرا رسیدن نوروز است.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های مذکور در پارک‌سوار میدان انقلاب، چهارراه آتش‌نشانی میرآباد و شهرک منظریه برپا می‌شوند اضافه کرد: هدف از راه‌اندازی این بازارچه‌ها رفاه حال شهروندان است که درحال حاضر در حال آماده‌سازی هستند.

غلامیان ساماندهی در خرید و فروش، تأمین اقلام و مایحتاج ضروری شهروندان و توجه به حفظ نظم و انضباط عبور و مرور در روزهای پایانی سال را ازجمله اهداف مهم راه‌اندازی بازارچه‌های موقت در سطح شهر عنوان و تاکید کرد: سعی بر این است در این بازارچه‌ها کالاها و اقلام اساسی مردم چون مواد غذایی، آجیل، پوشاک و میوه و تره‌بار عرضه شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های موقت با مشارکت و همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری شهرکرد، مجمع امور صنفی، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۴:۵۷

6 Feb 2020