۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۵۷۹۹
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل;

مراسم اربعين حسيني در 64 نقطه اردل برگزار مي شود

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:مراسم اربعين حسيني در شهرها و 60 روستاي اين شهرستان در مساجد، تکايا و امامزادگان با حضور پرشکوه مردم برگزار مي شود.
مراسم اربعين حسيني در 64 نقطه اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تسليت به مناسبت اربعين حسيني با بيان اينکه مراسم ايام ماه محرم با حضور پر شور سوگواران عزاداران حسيني با شکوه خاصي در نقاط مختلف شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: براي برپايي هر چه با شکوهترشدن ايام سوگواري اربعين حسيني در اين شهرستان برنامه ويژه‌اي تدارک ديده شده است.

حسيني با اشاره به اينکه در اربعين حسيني تمام مساجد، تکايا و حسينيه‌هاي شهرستان اردل شاهد برگزاري مراسم سوگواري است، تصريح کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده مراسم اربعين حسيني در شهرها و ۶۰ روستاي اين شهرستان در مساجد، تکايا و امامزادگان با حضور پرشکوه مردم برگزار مي شود.

وي با تاکيد به اهميت روز اربعين حسيني(ع) گفت: روز اربعين حسيني مايه جاودانگي و ماندگاري نهضت امام حسين عليه السلام است و در اين روز پرچم ظلم سرنگون و پرچم عدالت برافراشته شد و وظيفه ما اين است که اين روز را بزرگ بشماريم.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۴۹

28 Dec 2019