۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۳۴۹۷۹
امام جمعه شهر اردل:

روستاهاي شهرستان اردل در زمينه تامين آب شرب مشکل دارند

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:بعضي از روستاهاي شهرستان اردل در زمينه تامين آب شرب مشکل دارند که انتظار است مسئولين با يک اقدام جهادي مشکل تامين آب شرب اين مردم را برطرف کنند.
روستاهاي شهرستان اردل در زمينه تامين آب شرب مشکل دارند

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خظبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:تاريخ مثل چراغي است براي اهل فهم که بدانندوبياموزنداين دنيابراي عمل ،براي توشه برداري وادامه ي حرکت به سمت زندگي حقيقي يک فرصت است.

بهرامي با بيان اينکه خير دنیا و آخرت در گرو تقوا است افزود: رعايت اصل مهم تقوا در آيات و روايات الهي بسيار مورد تأکيد قرار گرفته و سعادت دنيا و آخرت نصيب افرادي مي شود که خداوند متعال در اين راه به آنها کمک مي کند.

وي ضمن تسليت به مناسبت سالروز شهادت امام علي (ع) به زندگي ساده توام با انديشه و بصيرت امام علي(ع) اشاره کرد و گفت: مبنا و اصول زندگاني امام علي (ع) و محوريت حکومت آن حضرت، برپايه عدالت ديني و اجتماعي بود.

حجت الاسلام بهرامي افزود: محوري ترين اصلي که امام علي (ع ) آن را مبناي قبول حکومت معرفي مي کند و آن را براي هر حکومتي لازم مي داند عدالت است.

روستاهاي شهرستان اردل در زمينه تامين آب شرب مشکل دارند

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با اشاره به فرمايشات مهم وحکيمانه رهبري عزيزدرجمع مسئولان گفت: مقام معظم رهبري دربحث چگونگي مديريت صحيح کشوروتشخيص راه ازبيراهه فرمودند:اداره صحيح کشورنيازمندبه تصميم سازي است وتصميم گيري است.

حجت الاسلامي بهرامي افزود:باتوجه به فرمايشات رهبري مسئولان باید در برنامه ها به گونه اي تصميم گيري کنند که به اسلاميت ملت شريفمان خدشه اي وارد نشود .

وي به روز جهاني قدس اشاره کرد و از اين روز با عنوان روز عزت اسلام و مسلمين ياد و تصريح کرد: روز قدس روز وحدت و به هم پيوستگي و يکپارچگي جهان اسلام عليه استکبار جهاني و صيهونيست و يادگار ارزشمند امام راحل عظيم الشان است.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تأسيس جهاد سازندگي به فرمان امام خميني(ره) و روز جهاد کشاورزي گفت: رفع محروميت و کمک به توسعه کشور در قالب امر مقدس کشاورزي هدف اصلي تأسيس جهاد کشاورزي است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اينکه با گذشت ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامي برخي از روستاهاي شهرستان هنوز مشکل تامين آب شرب دارند گفت:در سال توليدواشتغال جا دارد مسئولان مشکلات روستاها راجدي رسيدگي کنند.

حجت الاسلام بهرامی افزود:بعضي از روستاهاي شهرستان اردل در زمينه تامين آب شرب مشکل دارند که انتظار است مسئولين با يک اقدام جهادي مشکل تامين آب شرب اين مردم را برطرف کنند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خميني مبني بر تاسيس سازمان تبليغات اسلامي اظهارکرد: تبليغات اسلامي يکي ازنهادهايي است که درامرفرهنگ ودين مردم فعاليت دارند که جا دارد به همه عزيزان اين مجموعه خسته نباشيدوخداقوت عرض کنيم.
انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۳:۵۵

26 Jan 2020