۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۸۹۴۹
استاندار چهارمحال و بختياري::

مديران چهارمحال و بختياري تغيير نمي‌كنند

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان تا پايان دولت يازدهم تغيير نمي‌كنند.
مديران چهارمحال و بختياري تغيير نمي‌كنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در يك سال باقيمانده دولت يازدهم، سعي مي‌شود تا با تثبيت مديريت‌ها، نسبت به افزايش بهره‌وري مديريتي اقدام شود.

وي تأكيد كرد: مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي نبايد زير بار فشارهاي ديگران نسبت به تغيير زيرمجموعه خود اقدام كنند.

سليماني دشتكي افزود: البته در صورتي كه هر كدام از مديران چهارمحال و بختياري بخواهد در سطح ملي ارتقا يابد و يا اگر عملكرد مديري بسيار ضعيف باشد، مديريت ارشد استان با اين تغيير موافقت مي‌كند.

وي تصريح كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي تمامي تلاش خود را براي تقويت دولت و افزايش رضايتمندي مردم به كار گيرند.

رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري بيان داشت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي حق ندارند عليه يكديگر در مراجع قضايي شكايت كنند.

وي اضافه كرد: در صورت اختلاف نظر و يا مشكل احتمالي بين دستگاه‌هاي اجرايي، اين مشكل بايد قبل از رسيدن به مراجع قضايي در حضور استاندار رفع شود.

سليماني دشتكي عنوان داشت: عملكرد قوي و پررنگ مديران دستگاه‌هاي اجرايي، باعث سرعت‌بخشي به روند اجرايي پروژه‌هاي و تكميل و بهره‌برداري سريع‌تر از آن‌ها مي‌شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به خشكسالي‌هاي اخير در چهارمحال و بختياري و بروز مشكل تأمين آب در بسياري از نقاط استان اظهار كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي متولي بايد برنامه‌ريزي براي رفع اين مشكلات و تأمين به موقع آب آشاميدني مردم را در اولويت قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اجراي سريع تر پروژه انتقال آب بن–بروجن نقش مهمي در تأمين آب آشاميدني مردم شهرها و روستاهاي واقع در مسير دارد.

وي بيان كرد: مسوولان شركت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي، آب منطقه‌اي، جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت و منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري بايستي در نشستي كارشناسي نسبت به شناسايي مشكلات موجود و ارائه راهكارهاي علمي در راستاي رفع مشكلات آبي استان اقدام كنند.

سليماني دشتكي يادآور شد: پيگيري مشكلات اين بخش در سطح كشور و جذب اعتبارات ملي با اولويت از سوي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي متولي دنبال شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۸:۳۳

30 Dec 2019