:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> خبرنگاران چهارمحال و بختیاری خواستار برخورد جدی با روزنامه قانون شدند/ روزنامه هنجارشکن هرچه سریعتر از مردم عذرخواهی کند | جهان بین
۰
plusresetminus
خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اقدام روزنامه قانون را توهین آمیز و دور از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانستند و از مسئولین خواستار برخورد جدی با این روزنامه شدند.
خبرنگاران چهارمحال و بختیاری خواستار برخورد جدی با روزنامه قانون شدند/  روزنامه هنجارشکن هرچه سریعتر از مردم عذرخواهی کند
به گزارش جهانبین نیوز، شهادت از برترين واژه هاي فرهنگ اسلامي و از مقدّس ترين مفاهيم معارف الهي است. شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستي خود را يکجا نثار معبود مي کند و قطرة وجودش به درياي بيکران هستي مطلق مي پيوندد.

رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: «فوق کلّ ذي برٍّ برٌّ حتي يقتل في سبيل الله، فاذا قُتِلَ في سبيل الله فليس فوقه برّ؛ بالاتر از هر خير و نيکي، خير و نيکي وجود دارد تا انسان در راه خدا کشته شود که بالاتر از کشته شدن در راه خدا، خير و نيکي يافت نشود.»

شهادت که نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد، چراکه ریشه در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی و ظرفیت بالا دارد و این عوامل در مجموع، مقاومت جامعه را بالا برده و اجتماع را متحرک، پویا و سازنده می سازد.

شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند و هر جامعه ای که افراد آن این گونه باشند، مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند، و دیگر شکست نخواهند خورد که: «ان ینصرکم اللّه فلا غالب لکم؛ اگر خدا یاریتان کرد، دیگر کسی بر شما غلبه نمی کند.»

بهترین توصیف درباره شهدای مدافع حرم را رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «حقیقتا هـم شـهدای شـما، هـم خانواده هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ی ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند: یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند.

امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی کردنـد ایـن دشـمن می آمـد داخـل کشـور... اگـرجلویش گرفتـه نمی شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت. این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی شـود».

اقدام روزنامه قانون کج سلیقه ای است

مهدی طهماسبی فعال رسانه ای در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز این اقدام را کج سلیقه ای و نشناختن وضعیت جامعه دانست و گفت: این حرکت در زمانی که جامعه نیاز به همدلی و همبستگی دارد نشان از عدم شناخت بر روی وضعیت جامعه است.


وی شهید را متعلق به کل جامعه دانست و گفت: شهید تنها متعلق به خانواده‌اش نیست شهدا از خانواده خود گذشتند، شهید از پدری کردن برای امنیت جامعه می گذرد ما مدیون این گذشت ها هستیم.

طهماسبی تصریح کرد: در جامعه ما نگاه افراد با هر تفکر، فرهنگ و سیاستی، نسبت به شهدا و شهادت نگاهی مثبت است.

وی برخورد جدی با این روزنامه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید برخورد جدی صورت بگیرد و تفاوتی بین خوب و بد و برخی رسانه ها که همراه مردم نیستند وجود داشته باشد.

طهماسبی تاکید کرد: این روزنامه هرچه سریع‌تر باید عذرخواهی کند و به میان ملت برگردد و همسوی ملت قلم بزند.

داعش های وطنی در صدد تشکیک در آرمان‌های مدافعان حرم

احسان قائدی فعال سیاسی رسانه در چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، گفت: اخیرا برخی نشریات منتسب به جریانات لیبرال مسلک که سابقه توهین به ارزش های نظام را داشته و درصدد زیر سوال بردن مشی مقتدرانه نظام هستند آرمان و اهداف فداکاری های مدافعان حرم را زیر سوال برده و مدافعان حرم را به افراط و تنش زایی محکوم کردند.


قائدی تاکید کرد: روزنامه قانون در مطلبی توهین آمیز ضمن ملامت سپاه قدس، شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش را اقدامی تنش‌زا معرفی و شهادت محسن حججی را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها عنوان کرد.

این فعال سیاسی رسانه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  جان فشانی فداکارانه سربازان رشید اسلام برکسی پوشیده نیست، افزود: این سربازان جان برکف به صورت مستشاری در مناطق مورد هجوم داعش حضور دارند و مانع از هجوم این گروه دست آموز جریان غرب و بخصوص آمریکا به خاک و ناموسمان شده اند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز ما در سوریه نجنگیم قطعا باید در خاک خودمان با داعش دست و پنجه نرم کنیم، خاطرنشان کرد: حضرت امیر (ع) دراین‌باره می فرمایند «به خدا سوگند هر ملتی که در درون خانه اش مورد هجوم دشمن قرار گیرد حتما ذلیل خواهد شد ولی شما سستی به خرج دادید و دست از یاری برداشتید، تا آن جا که دشمن پی در پی به شما حمله کرد و سرزمین شما را تصاحب نمود.»

قائدی گفت: نبود عمق فهم مسائل استراتژیک کشور منجر می شود برخی رسانه ها  حمله موشکی سپاه به مقر اصلی فرماندهی داعش که در جواب حمله تروریستی کور این گروه درتهران بود را تنش زا بدانند؛ این در صورتی است که مردم کشور امنیت امروز خود را مدیون این دلاوری ها و رشادت های سربازان غیور سپاه هستند.

فعال سیاسی رسانه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز دشمن به سرکردگی غرب و به عاملیت جریان نفاق در کشور درصدد ایجاد شبهه در حضور مدافعان حرم در منطقه هستند، افزود: گاهی با بیان این موضوع که چرا باید در سوریه و عراق و لبنان باشیم و گاهی با زیر سوال بردن اقدامات سپاه و فداکاری های مدافعان حرم و گاهی با تقلیل دفاع از حرم به دفاع از حکومت اسد به تشویش اذهان عموم مردم می پردازند اما با این همه تلاش برای تضعیف نظام، مردم معتقدمان به صورت کوبنده جواب داعش های وطنی را داده‌اند ملتی که امثال محسن حججی را در راه دفاع از حرم آل الله می دهد قدر خون شهدای مدافع حرم را می دانند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۱۹

1 Feb 2020