۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۴۳۳۱

آتش‌سوزی خوابگاه شهید رجایی دانشگاه شهرکرد اطفاء شد

حادثه آتش سوزی شب گذشته در یکی از اتاق های خوابگاه شهید رجایی دانشگاه شهرکرد با حضور به موقع امدادگران اطفا شد و علت وقوع این حادثه در حال پیگیری است.
آتش‌سوزی خوابگاه شهید رجایی دانشگاه شهرکرد اطفاء شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، در پی وقوع آتش‌سوزی رخ داده شامگاه چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳ در یکی از اتاق‌های خوابگاه شهید رجایی دانشگاه شهرکرد (یکی از خوابگاه‌های دانشجویان پسر این دانشگاه) اعلام می‌دارد موضوع توسط مسئولین خوابگاه سریعاً به آتش‌نشانی اعلام و تیم آتش‌نشانی سریعاً در محل حادثه حاضر شده و ضمن اطفا حریق از سرایت آن به دیگر اتاق‌ها و سالن خوابگاه جلوگیری نمودند.

تأکید می‌گردد خوشبختانه این حادثه صدمات جانی در بر نداشت و هیچ‌یک از دانشجویان و کارکنان حاضر در این خوابگاه دچار سوختگی یا عوارض ناشی از آن نشده‌اند. البته خراش سطحی که بر اثر برخورد با اشیاء داخل اتاق روی پای یکی از دانشجویان ایجاد شده بود نیز سریعاً توسط امدادگران حاضر رسیدگی و پانسمان شد.

همچنین با حضور سریع رئیس دانشگاه، پرسنل حراست و امدادگران در محل حادثه و مدیریت میدانی حادثه توسط دکتر اسدی رئیس دانشگاه شهرکرد، با توجه به انتشار دود در یکی از سالن‌های خوابگاه به منظور پیش‌گیری از گازگرفتگی احتمالی یا بروز آسیب‌های دیگر این سالن تخلیه شد تا پس از پاک‌سازی و نظافت و رفع آثار آتش‌سوزی مجدداً در اختیار دانشجویان قرار گیرد.
شایان ذکر است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی و مسئولین ذیربط در دست بررسی است و متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۳۸

26 Dec 2019