۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۳۲۳۱
بازی مساوی شود شایعات تمام نمی‌شود

زمانی:استقلال 2بر یک پرسپولیس را شکست می‌دهد/به جلسه اسپانسر نرفتم چون مخالف برگزاری‌اش بودم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تا حالا هر پیش‌بینی کردم درست بوده و فردا هم استقلال دو بر یک پرسپولیس را شکست می‌دهد.
زمانی:استقلال 2بر یک پرسپولیس را شکست می‌دهد/به جلسه اسپانسر نرفتم چون مخالف برگزاری‌اش بودم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال، گفت: شرایط تیم خوب است و خوشبختانه نتیجه لازم در بازی‌های گذشته کسب شده است.

وی افزود: جا دارد از حمایت‌های همه‌جانبه مدیران، هواداران، بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس در بازی با السد تشکر کنیم که به هر نحوی بود حمایت‌های خود را اعلام کردند. مطمئن باشید هواداران میلیونی استقلال این حرکت پرسپولیسی‌ها را در اولین بازی این تیم در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

زمانی در خصوص پیش‌بینی‌اش از دربی ۸۴، گفت: با توجه به برد خوب استقلال مقابل السد انگیزه بازیکنان تیم ما بالا رفته و پیش‌بینی می‌کنم تیم ما در این مسابقه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

وی تأکید کرد: تا اینجا که هر چه پیش‌بینی کردیم درست از آب در آمده ان‌شاءالله این پیش‌بینی هم درست باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ضمن توصیه به تماشاگران دو تیم، گفت: من از هواداران هر دو تیم می‌خواهم از حاشیه‌ها پرهیز کنند و فقط تیم خود را مورد تشویق قرار دهند که بازی در کمال آرامش برگزار شود.

زمانی در پاسخ به این سؤال که چرا به جلسه مشترک سرخابی‌ها و ضیافت شام اسپانسر نرفت، گفت: به این جلسه نرفتم چون مخالف برگزاری آن هستم.این گونه جلسات خروجی خوبی ندارد و از روزی که این اتفاق افتاده شایعه شده که جلسه را برای تساوی دو تیم برگزار کردند. به نظر من قبل از دربی اصلا این جلسه نباید برگزار می‌شد و در هر صورت باید بعد از پایان بازی یا فردای مسابقه دربی این کار را انجام می‌دادند.

وی تأکید کرد: چرا باید روزه شک‌دار گرفته شود فردا اگر بازی مساوی شود همین جلسه پایه‌گذار شایعات زیادی است که تمام نخواهد شد. مدت‌ها بود که این شایعه از ذهن مردم پاک شده بود ولی با برگزاری چنین نشستی دوباره این شایعه دهان به دهان چرخید.

زمانی در پایان در خصوص اینکه آیا در صورت پیروزی استقلال پاداشی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: شک نکنید استقلال برنده شود برای کل تیم پاداش خوب در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۲۱

27 Dec 2019