۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۰۶۱۱
رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری:

خانواده‌های فارسانی تا پایان سال کد پستی‌های به‌روزشده دریافت می‌کنند/پیمانکار ملزم به انجام تعهداتش شد

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری گفت: مردم روستاهای فارسان نگران نباشند چون تا پایان سال می‌توانند پلاک‌ها و کدپستی‌های به‌روز شده خود را دریافت کنند.
خانواده‌های فارسانی تا پایان سال کد پستی‌های به‌روزشده دریافت می‌کنند/پیمانکار ملزم به انجام تعهداتش شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال انتشار گزارشی با تیتر "کد پستي‌هايي که هرگز در آدرس فارساني‌ها حک نشد/ خلف وعده پيمانکار نصب کد پستي‌ها را به تاخير انداخت" و اعتراض مردم برخی از روستاها در شهرستان فارسان به این موضوع که سه سال پیش هزینه دریافت پلاک و کدپستی را پرداخت کردند اما هنوز موفق به دریافت آن نشدند این موضوع را از اداره پست استان پیگیر شدیم.

متن این مصاحبه در زیر آمده است:

مرادی رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در بحث کد پستی‌ها دو بحث وجود دارد، یکی اختصاص کد پستی و یکی بحث نصب پلاک‌ها.

وی با اشاره به اینکه اختصاص کد پستی از وظایف پست به نمایندگی دولت است که به‌صورت رایگان ارائه صورت می‌گیرد و نیازی به صرف هزینه ندارد افزود: وظیفه ساخت و نصب پلاک طبق ماده پنج مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۷۶ بر عهده شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفت، که برخی از آن‌ها راساً بدون هماهنگی با پست با یک پیمانکار وارد قرارداد شده و گاهاً در برخی از موارد تضامین لازم را نگرفتند.

مرادی اضافه کرد: در این موارد پیمانکار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و کار عقب افتاد و دیگر امکان قرارداد با پیمانکار دیگری هم فراهم نشد و مشکلاتی به وجود آمد.

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه ما از قراردادهای دوجانبه‌ای که بین پیمانکار و شهرداری‌ها و... بسته شد مطلع نبودیم، اما از خود سلب مسئولیت نکردیم و پیگیر موضوع شدیم.

وی ادامه داد: بعد ازپیگیری‌های صورت گرفته مطلع شدیم علاوه‌بر شهرستان فارسان در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و شهرکرد نیز پیمانکار خلف وعده کرده است، اما در سه شهرستان اردل، کوهرنگ و شهرکرد مشکل رفع شد و پیمانکار به تعهدات خود عمل کرد.

مرادی با اشاره به اینکه در شهرستان فارسان نیز در روستاهای فیل‌آباد، ده‌چشمه و کران مشکل وجود داشت که هزینه از خانواده‌ها دریافت شده بود ولی کاری صورت نگرفته بود افزود: با پیگیری‌های انجام شده کار نصب پلاک‌ها در فیل‌آباد آغاز شد، اما اداره پست از نصب پلاک در روستای کران و ده‌چشمه جلوگیری کرد چون فاصله زمانی دریافت اطلاعات خانوارها و نصب پلاک زیاد شده بود و همچنین برنامه بهنگام‌سازی اطلاعات مکانی شهرستان را نیز امسال در برنامه داشتیم.

وی با بیان اینکه اطلاعات که تکمیل شود پیمانکار را دعوت و ملزم به انجام تعهداتش خواهیم کرد بیان داشت: برنامه بهنگام‌سازی تا ۲۰ بهمن امسال انجام می‌شود.

مرادی گفت: بعد از برداشت اطلاعات، روستای ده‌چشمه به علت توریستی بودن برای پلاک‌کوبی در اولویت است و تا پایان سال مشکل نصب پلاک حل خواهد شد.

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حجم کار بالا بود و کمی از توان پیمانکار خارج بود یادآور شد: اما هر موقع نیاز بود درم استان حاضر می‌شود و با فاصله زمانی در حال انجام تعهداتش است.

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری گفت: مردم روستاهای فارسان نگران نباشند چون تا پایان سال می‌توانند پلاک‌ها و کدپستی‌های به‌روز شده خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۵۲

27 Dec 2019