۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۲۶۴۸۲
در پیامی

استاندار چهارمحال و بختیاری شهادت شیخ نمرباقرالنمر را تسلیت گفت

در پی شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان استاندار چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی، به شهادت رسیدن شیخ نمرباقرالنمر را تسلیت گفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری شهادت شیخ نمرباقرالنمر را تسلیت گفت
به گزارش جهانبین نیوز در پی شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی، به شهادت رسیدن شیخ نمرباقرالنمر را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام در ذیل آمده است:

خبر دردآور و اندوهناک شهادت علامه "شیخ باقر النمر"، رهبر شیعیان عربستان، به دست رژیم سفاک و دژخیم آل سعود، دل و جان مسلمانان و شیعیان جهان را در غم و اندوه فرو برد.
این عالم جلیل القدر و این مجاهد نستوه، پس از مرارت های فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان های مخوف رژیم ستمگر آل سعود، جان خویش را در راه عزت و شرف اسلامی و انسانی و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و داد فدا کرده و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ مشعشع جهادی شیعه جعفری اضافه نمود.

قطرات خون مطهر شیخ نمر، نه تنها دل های تمامی مسلمانان جهان، بلکه همه انسان های آزاده دنیا را در غم و اندوه فرو برد.

جنایت اعدام این روحانی بصیر به لطف خدا، شلیک نهایی و تیر خلاصی بود که رژیم خون آشام آل سعود را به تاریک خانه ابدی تاریخ خواهد فرستاد و ایشان را با اشقیاء عالَم محشور خواهد نمود و سرزمین مطهر وحی از لوث وجود پلیدشان پاک خواهد گردید.

شهادت این مجاهد، ضایعه ای بزرگ برای اسلام و بالأخص عالم تشیع است و به طور قطع و یقین، رژیم منحوس آل سعود آثار این اقدام غلط و مذبوحانه خود را خواهد دید و به سقوط و سرنگونی خود نزدیک تر خواهد شد.

جریان خون مطهر شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی را به پا خواهد کرد که جز با سرنگونی این نماد حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت و تردیدی نیست اضمحلال و نابودی این رژیم شیطانی، به محو شدن تروریسم داعشی و تکفیری منجر می شود و عالم اسلام را از این مصیبت فراگیر نجات خواهد بخشید.

اینجانب، شهادت این عالم برجسته و مجاهد را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید، امت اسلامی و به ویژه خانواده، بستگان و نزدیکان این فقید سعید، تسلیت می گویم و از درگان ایزد یکتا خواهانم تا این شهید مجاهد با انبیاء و اولیاء و شهدای کربلا محشو فرماید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۲:۰۸

5 Mar 2020