۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۱۴۰۴
شهردار شهرکرد خبر داد:

برگزاری آیین خانه تکانی طبیعت به منظور پاکسازی مسیر جاده شهرکرد-فرخ شهر

شهردار شهرکرد گفت: به منظور استقبال از عید نوروز آیین خانه تکانی طبیعت به منظور پاکسازی مسیر جاده شهرکرد، فرخ شهر برگزار شد.
برگزاری آیین خانه تکانی طبیعت به منظور پاکسازی مسیر جاده شهرکرد-فرخ شهر
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی افزود: این مراسم، از میدان امام علی (ع) فرخ شهر آغاز و تا میدان قمربنی هاشم (ع) شهرکرد ادامه یافت.

وی ادامه داد: آیین پاکسازی این محور با حضور شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست و با مشارکت شهرداری شهرکرد انجام شد.

شهردار شهرکرد هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و پاکسازی محیط زیست از زباله ها در راستای محیطی با نشاط در آستانه عید باستانی نوروز عنوان کرد.

غلامیان با اشاره به اینکه هفته پایانی سال نیز به عنوان هفته پاکسازی عمومی شهر نامگذاری شده، از عموم شهروندان خواست نسبت به پاکسازی و نظافت معابر و محلات، شهرداری شهرکرد را یاری نمایند.




وی تصريح كرد: شهرداری شهرکرد با همت فراوان در تلاش است در زمینه خدمات بهداشتی فعالیت های لازم را انجام دهد و پاکسازی شهرکرد برای نوروز ۹۴سال درحال انجام است.

نورالله غلامیان افزود: از جمله اقدامات شهرداری شهرکرد برای پاکسازی و زیبایی شهر می توان به جمع آوری پوسترها و تبلیغات غیرمجاز، ساماندهی دست فروشان و جمع آوری نخاله ها و زباله ها، پاکسازی فضای سبز و هرس درختان اشاره کرد.

وي خاطرنشان كرد: رنگ آمیزی جداول، کاشت گل و گیاه، کاشتن نهال درخت از دیگر اقداماتی است که توسط شهرداری شهرکرد درحال انجام است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۱۱

29 Dec 2019