۰
plusresetminus
حجت الاسلام غضنفری گفت: در اين حلقه هاست که بسياري از شبهات برطرف شده و فرهنگ سازي هاي غني مبتنی بر فرهنگ ناب اسلامي تقويت مي شود.
حلقه هاي صالحين راهي موثر براي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن/ بسیج قبل از اینکه یک فعل باشد یک تفکر است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، در آستانه هفته بسيج جمعي از نيروهاي سپاه شهرستان بن با امام جمعه بن ديدار کردند.

در اين ديدار حجت الاسلام غضفري ضمن تبريک هفته بسيج به تمامي بسيجيان سراسر کشور بسيج را تفکري ناب دانست و گفت: بسيج و بسيجي قبل از اينکه يک عمل و فعل باشد يک تفکر است.

غضنفري تصريح کرد: تفکر و روحيه بسيجي يعني ايثار و از خود گذشتگي، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس بسياري از مردم بسيجی شدند، از اين مرز وبوم دفاع کردند و ثمره آن به پيروزي انقلاب اسلامي مبدل شد.

وي افزود: اگر تفکر بسيجي بر جامعه حاکم شود بسياري از مشکلات حل خواهد شد و با روحيه بسيجي است که مي توان در حداقل امکانات کارهاي عظيمي انجام داد.

امام جمعه بن ضمن اشاره به کارهاي عظيم در بسيج سازندگي افزود: پروژه هاي بسيار زيادي در قالب بسيج سازندگي در کمترين زمان به بهره برداري مي رسد که گاهي اگر همان پروژه ها در دولت ها شروع شوند ممکن است مدت اجرای آن ها طولانی تر و با هزینه بیشتر صورت گیرد.


وي با اشاره به کلام مقام معظم رهبري مبنی بر این که" بسيج معجزه امام راحل (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي " گفت: اين حرف حرفي عظيم و به جاست چرا که هنوز که هنوز بسيجيان ما هستند که نظام را حفظ کرده و در بحران هاي مختلف وارد عمل مي شوند.

غضنفري حلقه هاي صالحين را امري ضروري و مهم عنوان کرد و گفت: در اين حلقه هاست که بسياري از شبهات برطرف شده و فرهنگ سازي هاي غني از فرهنگ ناب اسلامي تقويت مي شود.

امام جمعه بن بر استفاده از نيروهاي شهرستاني به عنوان مربي هاي حلقه صالحين تاکيد کرد و افزود: نيروهاي توانمند بسياري در شهرستان وجود دارد که مي توانيم با به کار گيري اين افراد در هزينه ها صرفه جويي کرده و نيروهاي ارزشي و بومي شهرستان را معرفي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: برگزاري حلقه هاي صالحين در مساجد امري ضروري است که نه تنها به جذب افراد در مساجد کمک مي کند بلکه نشان دهنده حضور فعال بسيجيان در مساجد نيز خواهد بود.

غضنفري جذب در بسيج را اولويت هاي اصلي بسيجيان دانست و گفت: جذب نبايد به برگزاري دوره ها و صدور کارت ختم شود بلکه بايد بتوانيم بسجياني با تفکر بسيجي رشد بدهيم که در هر عرصه و ارگاني مشغول به کار شدند، تفکر بسيجي را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب را تکلبف عمومي مردم دانست و گفت: نقد و انتقاد خوب است اما نبايد به بدنه نظام آسيبي وارد شود چرا که انقلاب اسلامي براي ما برکات عظيم معنوي و مادي داشته است و اگر ضربه اي به بدنه اين نظام وارد شود نمي توانيم دينمان را به خوبي در قبال شهيدان هشت سال دفاع مقدس ادا کنيم.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۵۰

27 Dec 2019