۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۷۹۹۴
بازديد استاندار چهارمحال و بختياري از ستاد اجرايي خدمات سفر استان

استاندار چهارمحال و بختياري از بخش هاي مختلف ستاد اجرايي خدمات سفر استان بازديد كرد

قاسم سليماني دشتكي، از پليس راه شهركرد – اصفهان، پايگاه اطلاع‌رساني ميدان قمربني‌هاشم (ع)، بازارچه صنايع دستي ميدان قدس و ستاد اسكان ميهمانان فرهنگي در مركز چهارمحال و بختياري بازديد كرد.
استاندار چهارمحال و بختياري از بخش هاي مختلف ستاد اجرايي خدمات سفر استان بازديد كرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر،  قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از ستاد اجرايي خدمات سفر این استان اظهار داشت: ستاد خدمات اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري در نوروز ۹۵، به مسافران و گردشگران نوروزي ورودي به اين استان خدمات مناسبي را ارائه داده است.

وي تأكيد كرد: وجود جاذبه‌هاي گردشگري، تاريخي، تفريحي و توريستي فراوان در چهارمحال و بختياري، در طول سال و به‌ويژه در تعطيلات نوروز، باعث ورود مسافران و گردشگران زيادي از نقاط مختلف كشور به اين استان مي‌شود.

سليماني افزود: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري، با ايجاد بازارچه‌هاي صنايع دستي در نقاط مختلف این استان به منظور ارائه انواع توليدات اين بخش مانند انواع بافته‌هاي داري شامل قالي، جاجيم و گليم، لباس‌هاي محلي، قلمكار، معرق، خاتم، نمد، سنگ‌هاي تزئيني و قيمتي، احجام فلزي، چرم دوزي، سرمه دوزي، مسگري، سفال، سنگ‌تراشي سنتي و آثار چوبي به مسافران و گردشگران نوروزي، نقش مهمي در اشتغال و اقتصاد فعالان اين حوزه داشته است.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري نيز در اين بازديد گفت: از ابتداي فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر تاكنون، ۲۲ هزار و ۵۹۷ مسافر از نقاط مختلف كشور در اين استان اقامت داشته‌اند.

بهمن عسگري سوادجاني تصريح كرد: اين تعداد مسافر در ۱۱ هتل، هفت مهمانپذير، سه هتل‌آپارتمان، ۵۲ خانه مسافر و اقامتگاه، ۵۰ كمپ و باغ گردشگري، حدود يك هزار مدرسه و ۴۵ واحد اقامتي خدمات مورد نياز خود را دريافت كرده‌اند.

دبير ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري بيان داشت: شش مركز اطلاع‌رساني و رزرواسيون داراي مجوز از اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان نيز، به منظور ساماندهي اسكان مسافران نوروزي فعال است.

عسگري سوادجاني اضافه كرد: در چهارمحال و بختياري، ظرفيت اسكان روزانه ۲۱ هزار و ۶۲۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزي ورودي به استان وجود دارد.

وي عنوان داشت: ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري، به منظور ارائه هرگونه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزي، آمادگي لازم و كامل را داراست.

افزوده مي‌شود، ستاد اجرايي خدمات سفر چهارمحال و بختياري از ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ در سطح استان با ۱۰ كميته به مسافران و گردشگران نوروزي خدمات‌رساني مي‌كند.

انتهاي پيام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۲۸

26 Dec 2019