۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۴۹۱۴
مسئولين به وعده هاي خود عمل کنند

بلاتکليفي پروژه فاضلاب شهر اردل به دوسال رسيد

پروژه فاضلاب شهر اردل پس از سال ها انتظار هنوز در بلاتکليفي به سر مي برد و مردم همچنان چشم انتظار تحقق وعده هاي مسئولين براي اين پروژه ناتمام هستند.
بلاتکليفي پروژه فاضلاب شهر اردل به دوسال رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پروژه فاضلاب شهر اردل که يکي از مهترين مطالبات مردم اين شهر در دولت تدبير بود دو سالي است که کلنگ اين پروژه به زمين زده شد ومي توان گفت که پيشرفت ۲۰ درصدي هم نداشته و چند ماه بعد نيمه کاره رها شد که مسئولين استاني وشهرستاني مشکل توقف اين پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

البته در در آستانه انتخابات رياست جمهوري امسال محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص شروع به کار مجدد پروژه فاضلاب شهر اردل اظهار کرد که با تلاش مسئولين بودجه اي به مبلغ ۲۰ ميليارد ريال براي ادامه کار پروژه فاضلاب در نظر گرفته شده است اما هنوز اين وعده هم عملي نشد.

مردم شهر اردل از بلاتکليفي پروژه فاضلاب شهر اردل به شدت ناراضي هستند و خواستار رسيدگي به اين مقوله از سوي مسئولان ذيربط هستند.

انتظار مي رود با توجه به ضرورت تکميل اين پروژه در شهر اردل، مسولان ذيربط نسبت به اين موضوع رسيدگي لازم را داشته باشند و با تخصيص اعتبار مناسب تکميل و افتتاح آن را در دستور کار قرار دهند.
حبيب عالي پور يکي از اهالي شهر اردل با بابيان اينکه پروژه فاضلاب دو سالي که نيمه کاره رها شده و مسئولين هنوز هيچ گامي براي شروع مجدد اين پروژه برنداشتند افزود : وقتي پروژه فاضلاب در دو سال ۲۰ درصد پيشرفت به کار برسد و بعد آن را نيمه کاره رها کنند چرا مسئولان از ابتدا اقدام به کلنگ زني مي کنند و سرمايه ملي را به هدر مي دهند.
 
عالي پور گفت:انتظار مي رود مسئولين به وعده هايي که داداند وفا دار باشند و مردم در انتخابات ثابت کردند که دوستار انقلاب و ميهن خود مي باشند و اکنون نوبيت مسئولين است که ثابت کنند پيگير مطالبات مردم و رفع مشکلات انها هستند.

کاظم طاهري يکي ديگر از اهالي شهر اردل در خصوص نيمه کاره رها شدند پروژه فاضلاب شهر اردل ضمن گلايه از مسئولين شهرستان اردل گفت:خواسته ما از مسئولين اين است که واقعا اگر وعده اي دادند به آن وعده هم عمل نمايند و فقط شعا ندهند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۲:۲۳

8 Jan 2020