۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۱۵۱۲
فرمانده سپاه بن:

پايين آوردن ديش ماهواره اولين قدم در راه مبارزه باتهاجم فرهنگي/بيش از۶۰ طرح اقتصادي در شهرستان بن اجرا شد

مبارزه با آسيب هاي ماهواره و اجراي ۶۰ طرح اقتصاد مقاومتي از جمله عملکردهاي سپاه شهرستان بن در سال ۹۳ بود.
پايين آوردن ديش ماهواره اولين قدم در راه مبارزه باتهاجم فرهنگي/بيش از۶۰ طرح اقتصادي در شهرستان بن اجرا شد
به گزارش جهان بین نیوز، سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: همزمان با آغاز ۹۳ و نام گذاري اين سال به سال اقتصادو فرهنگ باعزم ملي و مديريت جهادي از سوي امام خامنه اي، سپاه شهرستان نيز در اين راستا و رسيدن به اهداف مدنظر مقام عظماي ولايت، سال کاري خود را آغاز نمود.


موسوي تصريح کرد: برنامه هاي فرهنگي سپاه شهرستان با سفرهاي راهيان در نوروز ۹۳ آغاز شد و پس از آن با اعزام ۴۰۰۰ نفر به مرقد امام و حضور در مراسم ارتحال بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي ادامه يافت.


وي از برگزاري ۴۲ برنامه در هفته دفاع مقدس ياد کرد وگفت: شاخص ترين برنامه در اين هفته پياده روي عمومي و حضور سردار اکبري و اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس و ۸ عنوان يادواره شهدا و يادواره شهيد درياقلي سوراني است.


موسوي مهم ترين دغدغه در مساله فرهنگ را مبارزه با تهاجمات فرهنگي دانست و افزود: اولين راه مقابله با اين تهاجمات آگاه سازي مردم از آسيب هاي جدي ماهواره است که تا حدودي توانستيم با استفاده از کارشناسان مجرب، آگاهي مردم را افزايش داده و بسياري از خانواده ها داوطلبانه ماهواره هاي خود را تحويل دادند.


وي از ورود جدي سپاه به مباحث اقتصادي خبر داد و گفت: از ابتداي سال توانستيم ۶۰ طرح اقتصاد مقاومتي با هدف ايجاد مشاغل و بالا بردن توليدات داخلي در شهرستان اجرا کرده و مردم شهرستان بن توانستند مايحتاج خود را با توليدات خود مرتفع سازند.


موسوي مهم ترين برنامه سال آينده خود را در حوزه فرهنگ، مبارزه همه جانبه با آسيب هاي ماهواره با استفاده از اساتيد مجرب استاني و کشوري عنوان کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۲:۲۰

30 Dec 2019