۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۶۸۴۲
مسئول بسیج حقوقدانان استان:

عملکرد سازمان ملل در جنایات اخیر در غزه تاریک و سیاه است/ حقوق بشر به دستاویزی برای فریب افکار عمومی تبدیل شده است

سکوت مجامع بین المللی و دولتهای عربی و همراهی برخی از آنان با رژیم صهیونیستی شرم آور است.
عملکرد سازمان ملل در جنایات اخیر در غزه تاریک و سیاه است/ حقوق بشر به دستاویزی برای فریب افکار عمومی تبدیل شده است
به گزارش جهانبین نیوز، محسن عبدی پور مسئول بسیج حقوقدانان استان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر در خصوص جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: علی رقم اینکه جامعه جهانی و امریکا دم از حقوق بشر می زنند متاسفانه در فاجعه غزه از این جنایات حمایت مالی و رسانه ای صورت می گیرد.

عبدی پور تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برخلاف همه کنوانسیون های بین المللی حقوق بشر به بیمارستان ها و آمبولانس ها و مدارس حمله می کند و زنان و کودکان و غیرنظامیان را می کشد.

وی با بیان اینکه حقوق بشر تنها دستاویزی جهت سوءاستفاده و فریب افکار عمومی شده است بیان داشت: در اختیار قرار دادن پادگان های نظامی و انبارهای تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی و دستگیری تظاهرکنندگان مردمی حمایت از غزه در فرانسه نمونه هایی از نقض حقوق بشر است.

عبدی پور افزود: شرم آورتر سکوت دولت های عربی و همراهی برخی از آنان با رژیم صهیونیستی است که برگ ننگینی را در صفحات تاریخ خود ثبت کردند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درخصوص لزوم تجهیز کرانه باختری گفت: گروه های مقاومت در غزه و لبنان و فلسطین باید در تمام زمینه ها تجهیز شوند.

عبدی پور، عملکرد سازمان ملل را در حملات اخیر به غزه تاریک و سیاه دانست و اذعان داشت: خود سازمان ملل اعتراف کرد که ۸۰ درصد از کشته شدگان غزه غیر نظامیان اند.

وی، کمک ۲۲۵ میلیون دلاری کنگره امریکا به ترمیم گنبد آهنی اسرائیل را دلیلی بر فریبکاری این دولتهای استعمارگر و استکباری بیان کرد.

عبدی پور تصریح کرد: علی رقم همه این توطئه ها با مقاومت و دلیری مردم و گروه های مقاومت غزه شاهد پذیرش آتش بس و خروج و عقب نشینی خفت بار رژیم صهیونیستی از غزه ایم که این ثمره خون پاک شهیدان و آرمان‌خواهی مردم است.

وی افزود: به زودی شاهد پیروزی های بیشتر مقاومت و شکست مفتضحانه اسرائیل خواهیم بود چرا که نخست وزیر خون آشام نتانیاهو هم به شکست اسرائیل در این جنگ اذعان نموده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۷:۳۱

27 Dec 2019