۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۲۱۴۵۹
فرمانده نیروی انتظامي استان چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهای کشور است/ کسب رتبه نخست کشوری در حوزه پلیس پیشگیری

فرمانده ناجا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در استان بسیج همه منابع و امکانات اعم از نیروی انسانی، تجهیزات فنی برای کنترل و مهار سرقت و جرائم و ایجاد نظم و امنیت صورت گرفته است گفت: استان چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهای کشور است.
چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهای کشور است/ کسب رتبه نخست کشوری در حوزه پلیس پیشگیری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سردار "نورعلي ياري" در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سال 93 با تمام حوادث، تلخی ها و شیرینی ها سپری شد و خوشبختانه شاهد یک اتحاد ملی و عزم و اراده جدی مسئولان در عرصه های مختلف بودیم.

یاری با اشاره رهنمودهای مقام معظم رهبری در حکم انتصاب سردار اشتری به عنوان فرمانده ناجا تصریح کرد: همانطور که ایشان اشاره داشتند اهتمام ویژه به تقویت مرزهای کشور ، تلاش مداوم و مستمر ارتقاء فضای اسلامی و انقلابی ناجا، صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنان، تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات، رعایتهای دقیق در بهبود خدمات انتظامی و برنامه‌ریزی مستمر اولویتهای مورد نظر باید باشد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف و راهبردهای نیروی انتظامی در استان، برخورد قاطع و جدی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد، مجهز نمودن جاده ها به سیستم های الکترونیک و دوربین های مدار بسته و تلاش جدی برای کاهش تلفات انسانی در جاده ها را از جمله این راهبردها عنوان کرد.

یاری آموزش همگانی برای رانندگان شخصی و ناوگان عمومی و فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاهها، نهضت عمرانی اماکن و تجهیز کلانتری ها، استمرار طرح کنترل کیفیت کلانتری ها، راه اندازی و افتتاح کلانتری، تقویت سلامت اداری، آمادگی صد درصدی برای تامین امنیت انتخابات سال آینده را از جمله برنامه های اجرایی نیروی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه نیروی انتظامی سالم ترین دستگاه اجرایی در کشور است بیان کرد: نیروی انتظامی دارای سالم ترین، پاکترین و امین ترین افراد است.

وی با بیان اینکه در استان بسیج همه منابع و امکانات اعم از نیروی انسانی، تجهیزات فنی برای کنترل و مهار سرقت و جرائم و ایجاد نظم و امنیت صورت گرفته است گفت: استان چهارمحال و بختیاری از امن ترین استانهای کشور است.

یاری با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان در سال 93 خاطرنشان کرد: امسال در حوزه پلیس پیشگیری رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.

وی از کاهش 150 درصدی پرونده های تحت اقدام در کلانتری و پاسگاهها خبر داد و گفت: 97 درصد پرونده ها در دوائر اجتماعی منجر به صلح و سازش شده اند.

یاری افزود: از ابتدای سال جاری 81 هزار و 912 مورد تماس تلفنی با مرکز 110 گرفته شده که از این تعداد 51 درصد منجر به تشکیل پرونده، 36 درصد ارشاد و راهنمایی و 7 درصد غیر قابل رسیدگی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه راهور استان تصریح کرد: علی رقم وضعیت جاده های استان شاهد کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی و 38 درصدی تصادفات خسارتی بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان صدور 14 هزار و 712 فقره گواهینامه، بازدید و معاینه فنی 33 هزار خودرو و تعویض پلاک بیش از 31 هزار خودرو را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

وی در خصوص عملکرد پلیس امنیت و اطلاعات از افزایش 16 درصدی امنیت سلاح های جنگی، افزایش 5 درصدی کشفیات تجهیزات ماهواره، افزایش 31 درصدی اقلام ضد فرهنگی و افزایش 50 درصدی کشف مشروبات الکلی و معرفی بیش از 500 نفر بدپوشش به کلاسهای مشاوره خبر داد.

یاری درخصوص عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر از افزایش 22 درصدی کشفیات در این زمینه خبر داد و گفت: بیش از 1 تن مواد مخدر در استان کشف شده و دستگیری معتادین و قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به سال قبل 51 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص عملکرد پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سرقت مسلحانه در استان صد درصد صفر شده است اظهار کرد: در این خصوص یک بستر امنیتی قوی با مشارکت مردم ایجاد شده است و ما شاهد کاهش 8 درصدی سرقت خودرو، 7 درصدی اماکن دولتی و 6 درصدی منزل در استان بوده ایم.

یاری تصریح کرد: با تلاش موثر و همت جمعی پلیس آگاهی شاهد کاهش 15 درصدی تصادفات فوتی، 21 درصدی تصادفات جرحی، 12 درصدی تصادفات خسارتی بودیم.



انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۸:۵۱

7 Mar 2020