۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۷۵۸۹
با حضور حداکثري در پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب نمايندگان اصلح:

مردم پيروز واقعي انتخابات

انتخابات يکي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ايران است که تقريبا همه‌ساله مردم کشور ايران اسلامي با حضور در آن توانسته‌اند سرنوشت کشور خود را به دست تواناي خودشان رقم بزنند.
مردم پيروز واقعي انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار چند ماهی از کلید خوردن پروسه انتخابات در کشور برای انتخاب نمایندگان مردم در دهمین دوره مجلس شوره اسلامی و چهارمین دوره مجلس خبرگان گذشت. طی این مدت همه مراحل برگزاری یک انتخاب پرشور و حماسی با نتیجه‌ای مفید و سودمند برای مردم و کشور برنامه‌ریزی و اجرا شد.

طی این مراحل

۱- زیرساخت‌های لازم اعم از تعرفه‌های رای و صندوق‌های رای‌گیری و شبکه‌های ارتباطی مورد نیاز و... برای برگزاری انتخابات خوب و سالم توسط وزارت کشور برنامه‌ریزی شد و تعداد نیروی انسانی لازم با تخصص‌های مورد نیاز انتخابات شناسایی و انتخاب شد.

۲- در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور متشکل از ۳ هیات شامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت و هیئت بازرسی تشکیل شد.

۳- علاقمندان به نامزدی در انتخابات و اعلام کاندیداتوری ثبت‌نام کردند.

۴- بررسی صلاحیت افراد توسط هیئت نظارت انجام و اسامی احراز و تائید صلاحیت شدگان اعلام شد.

۵- تبلیغات ۷ روزه کاندیداهای تائید صلاحیت شده صورت پذیرفت.

۶- از صبح روز ۷ اسفندماه ۱۳۹۴ رای‌گیری از مردم آغاز شده است.

این مرحله مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل برگزاری انتخابات است که طی آن حاصل زحمات همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداها و.... آشکار می‌شود.

در این مرحله مردم براساس دانسته‌های قبلی، تحقیقات خود و البته تبلیغات کاندیداها پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و با نوشتن برگه رای نماینده نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و البته کاندیدایی که بیشترین رای مردم (حداقل ۲۵% کل آراء ماخوذه) را به خود اختصاص دهد به عنوان نماینده مردم به مدت ۴ سال در مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان حضور پیدا می‌کند.

مرحله ششم در واقع مرحله ایست که چند برنده در آن مشخص می شودکه در ادامه بدان اشاره می‌کنیم.

۱- برنده اول نماینده یا نمایندگانی هستند که توانسته‌اند اعتماد مردم را به خود جلب کره و رای آنان را به خود اختصاص دهند.

۲- برنده دوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با حضور شکوهمند و حماسی مردم در انتخابات قدرتمندتر از گذشته می‌شود و در برابر قدرت‌های غرب و شرق و با اتکا به رای مردم و حضور دشمن‌شکن مردم همچنان سرافراز و استوار خاری در چشم مستکبران می‌ماند.

۳- مردم برنده اصلی و واقعی یک انتخابات با شکوه و قدرتمند هستند که در درجه اول با حضور خود مشتی بر دهان یاوه‌گویان می‌کوبند و در ادامه در صورت انتخاب کاندیدایی اصلح و شایسته به عنوان نماینده ۴ سال آینده سرنوشت خود و کشور را بیمه می‌کنند.


مهدی بهزادی تشنیزی


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۱:۰۸

30 Jan 2020