۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۰۳۷۹
شهردار شهرکرد:

برخورد با متخلفان ساختمانی نیازمند عزم جدی و همگانی بین دستگاههای مرتبط است

شهردار شهرکرد جلوگیری و برخورد با متخلفان ساختمانی را نیازمند عزم جدی و همگانی بین دستگاههای مرتبط عنوان کرد.
برخورد با متخلفان ساختمانی نیازمند عزم جدی و همگانی بین دستگاههای مرتبط  است
به گزارش جهانبین نیوز نوراله غلامیان دهکردی با تأکید بر عزم راسخ شهرداری شهرکرد در برخورد با تخلفات ساختمانی گفت: رویکرد شهرداری بر آن است تا با عاملان ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد جدی شود تا توسعه شهری در مرکز استان به نحو مطلوبی دنبال گردد.

وی با بیان اینکه باید فضایی ایجاد شود تا متخلفان احساس نا امنی کنند، افزود: احساس امنیت متخلفان موجب می‌شود تا متخلفان ساختمانی بی‌دغدغه به تخلف خود ادامه دهند و قطعا این موضوع لطمه‌های جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد می‌کند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان ساخت: سیاست و برنامه ما جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی در این شهر است و مأموران شهرداری با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به شدت برخورد قانونی خواهند داشت و در این زمینه به صورت جدی برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

غلامیان دهکردی افزود: در این خصوص سازمان نظام مهندسی ترتیبی اتخاذ نماید تا مهندسان ناظر قبل از مبادرت مالک به اجرای خارج از مفاد پروانه ساختمانی گزارش را به شهرداری و واحد اجرائیات ارسال نمایند و مالک را از نبود استحکام لازم ساختمان و حتی انصراف از نظارت آگاه سازند.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در خصوص نظارت عالیه بر فرایند نظارت اعضای محترم نظام مهندسی باید اقدامات لازم را انجام نماید تا بتوان در مبحث جلوگیری از تخلفات ساختمانی گام اساسی برداشته شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۵۴

1 Jan 2020