۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۴۸۷۹

نشست هم‌انديشي فرماندهي انتظامي با مبلغان ديني در لردگان

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان از برگزاري نشست هم‌انديشي فرماندهي انتظامي شهرستان با روحانيان و مبلغان ديني خبر داد.
نشست هم‌انديشي فرماندهي انتظامي با مبلغان ديني در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، سرهنگ نجفي، فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان گفت: اين نشست که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهرستان برگزار شد، بيش از ۴۰ نفر از مبلغان و روحانيان شهرستان به منظور رفع مشکلات و آسيب هاي اجتماعي شهرستان لردگان با فرماندهي انتظامي ديدار و گفت‌وگو داشتند.

نجفي در اين نشست اشاره داشت: اگر شعائر ديني گسترش يابد، جرم کمتر خواهد شد، دين اسلام که دين تسليم در برابر خداوند باري تعالي است نقطه مقابل بدي‌ها و زشتي‌هاست و آمارها نشانگر اين است که در جوامع که مذهب و دين حاکم باشد جرم و بزهکاري در پايين‌ترين ميزان قرار دارد.
 
فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان در ادامه، خواستار همکاري روحانيون و مبلغين در زمينه هاي مختلف فرهنگي و ديني و هدايت اقشار مختلف جامعه، به منظور پيشگيري از آسيب ها و معضلات در سطح شهرستان شد.

حجت‌الاسلام انصاري، امام جمعه شهرستان لردگان نيز در اين نشست خدمات نيروي انتظامي را ارزشمند دانست و گفت: بايد ما قدردان اين نيروي انتظامي باشيم.

انصاري، بر لزوم همکاري روحانيون و مبلغين با نيروي انتظامي به منظور ايجاد نظم و آرامش، توسعه و ترويج آموزه هاي ديني و اسلامي در سطح جامعه تأکيد کرد.

در اين نشست که با حضور، امام جمعه و فرمانده نيروي انتظامي، رئيس تبليغات اسلامي و روحانيون در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد، شرکت کنندگان به ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص چگونگي اجراي برنامه هاي فرهنگي و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي پرداختند که پس از بحث و تبادل نظر تصميمات لازم اتخاذ شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۸:۲۵

18 Jan 2020