۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۲۸۱۹
خاکپور، فعال و همیار محیط زیست:

انتقال آب از تالاب چغاخور، عاملی برای تخریب این تالاب بین المللی است

یکی از فعالان محیط زیست: مشکل تالاب چغاخور از زمانی شروع شد که مدیرت آن به دست امور آب افتاده و انتقال آب، عاملی برای تخریب این تالاب بین المللی است
انتقال آب از تالاب چغاخور، عاملی برای تخریب این تالاب بین المللی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز همایون خاکپور در نشست خبری محیط زیست در ادراه محیط زیست استان، انتقال آب از تالاب چغاخور را عاملی برای تخریب این تالاب بین المللی برشمرد و اذعان کرد: احداث سد برای انتقال آب باعث شده که تالاب چغاخور به عنوان یک دریاچه ذخیره ای آب عمل کند و دیگر از تالاب بین المللی خبری نباشد این درحالی است که تالاب گندمان از بی آبی رنج می برد، این بدین معنی است که دو تالاب استان دچار بحران شدیدی هستند.

فرهنگ سازی در کشور متولی خود را دارد و باید آنان به فکر فرهنگ باشند این در حالی است که ماموریت رسانه ها به جای فرهنگ سازی، حساسیت زایی شده است .

وی بابیان اینکه، خبرنگاران باید اتفاقاتی که محیط زیست را تهدید می کنند به مسولین گوشزد کنند، افزود: حفظ محیط زیست نیاز به همکاری رسانه ها دارد که با ایجاد حساسیت از روند تخریب این نعمت خدادای جلوگیری کنند.

این فعال و دلسوز محیط زیست تصریح کرد: متاسفانه هر دولتی که روی کار می آید برای پیشی گرفتن از دولت قبلی و توسعه بیشتر، به وسیله پروژهای خود تخریب محیط زیست را در دستور کار قرار می دهند، که اگر این روند ادامه پیدا کند معلوم نیست به سر محیط زیست چه پیش خواهد آمد.

خاکپور خاطرنشان شد: ماموریت سازمان محیط زیست برای حفاظت از این نعمات الهی خطیر است و اگر جلوی پروژهای مخرب گرفته نشود باید منتظر وضعیتی بدتری برای محیط زیست کشور باشیم به همین منظور حفاظت از این نعمت خدادای همکاری هم جانبه را می طلبد.
انتهای خبر/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۰۳

28 Dec 2019