۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۲۶۷۷۹
فرماندار کيار:

حال و هواي انقلاب و تجربه‌هاي ناب آن زمان به جوانان و نوجوانان منتقل شود

ستاد برگزاري ایام‌الله دهه فجر شهرستان کيار با حضور مديران و مسئولان اد ارات و نهادها و به رياست فرماندار شهرستان کيار تشکيل جلسه داد.
حال و هواي انقلاب و تجربه‌هاي ناب آن زمان به جوانان و نوجوانان منتقل شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار قدمعلي مرداني فرماندار شهرستان کيار در جمع اعضاي ستاد دهه فجر شهرستان کيار از همه مديران و مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاري اين مراسم خواست ضمن برنامه‌ريزي جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ايام‌الله دهه فجر به گونه‌اي عمل کنند که حال و هواي روزهاي انقلاب و تجربه‌هاي ناب آن‌زمان به نسل کنوني منتقل شود.

 وی تصریح کرد: افرادي كه با انقلاب رشد كرده‌اند و ارزش‌هاي آن را مي‌دانند بايد از سنگرهاي انقلاب دفاع كنند.

مردانی بیان داشت: تاكنون در نظام جمهوري اسلامي ایران تمام دولت‌ها نظام را حمايت كرده‌اند و پشتيبان اصل نظام هستند و تمام دنيا بداند، مردم از نظام جمهوري اسلامي ایران حمايت مي‌كنند تا هيچ کشوري يا شخصي نتواند به خود جرات تعرض به ارزش‌ها و اصول اين نظام را بدهد.

مرداني با بيان اينکه اصل نظام نقطه عطف و معيار عملكرد دولت تدبير و اميد است افزود: راه ما راه امام خمینی (ره) است.

فرماندار کيار در اين جلسه از مسئولین خواست برنامه‌ريزي‌ها به گونه‌اي باشد که جشن‌هاي دهه فجر، مردمي شود.

در ادامه شهبازي بخشدار مركزي شهرستان كيار گفت: همكاري كليه ادارات در برگزار جشن‌هاي انقلاب ضروري است و ما بايد در راستاي حفظ و نگهداري از انقلاب كوشا باشيم.

وي افزود: دهياري‌هاي بخش مركزي آمادگي لازم براي برگزاري جشن‌هاي انقلاب را اعلام كرده‌اند.

وي در ادامه همچنين در خصوص سوءاستفاده‌هاي احتمالي از جشن‌هاي انقلاب اظهار داشت: جشن‌هاي انقلاب شهرستان بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه كانديداهاي انتخابات از حضور و سخنراني در اين جشن‌ها به نفع خود بهره‌برداري نكنند و جاي هيچ‌گونه شائبه و اعتراضي نداشته باشد.

ابراهيمي بخشدار ناغان نيز از آمادگي كامل بخش براي برگزاري جشن‌هاي انقلاب در بخش ناغان خبر داد و گفت: طبق معمول سال گذشته ستاد دهه فجر بخش ناغان تشكيل خواهد شد و وظايف هر يك از كميته‌ها يك به يك ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است در ادامه هر يك از مديران شهرستان برنامه‌هاي پيش‌بيني شده خود را ارائه دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۴:۲۱

15 Jan 2020